مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش بجنورد:

تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به آموزشگاههای حاشیه و کم برخوردار روستایی

بجنورد (پانا) - مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد از توزیع اقلام بهداشتی در راستای سلامت دانش آموزان به مدارس حاشیه و کم برخوردار روستایی شهرستان بجنورد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به آموزشگاههای حاشیه  و کم برخوردار روستایی

افسانه کوران مقدم، کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد هدف از توزیع اقلام بهداشتی به مدارس کم برخوردار روستایی را، ارتقای سلامت دانش آموزان دانست و گفت: به منظور همدلی و همراهی جهت بهبود بخشی دانش آموزان، واحد سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد، اقدام به تهیه و توزیع تعدادی اقلام بهداشتی از جمله صابون مایع، ویژه 300 آموزشگاه حاشیه و کم برخوردار روستایی، هدایای سلامتی در قالب 60 بسته برای دانش آموزان فعال در عرصه سلامتی تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز جهت اجرای طرح کوچ (طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان)کرده است.

کارشناس مسئول سلامت آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره بر اینکه سلامت دانش آموزان بالاترین اولویت است، اظهار امیدواری کرد که با توجه به شرایط حساس و سخت و آسیب پذیری دانش آموزان در این شرایط، همکاری اینگونه کمک ها تداوم یابد.

لازم به یادآوری است که ارزش این اقلام بهداشتی جهت توزیع به مدارس حاشیه و کم برخوردار بالغ بر 30 میلیون تومان برآورد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار