مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

افزایش 27 درصدی کمک‌های مردم استان به دانش‌آموزان نیازمند

شهرکرد(پانا)-مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان به دانش‌آموزان نیازمند در «شور عاطفه‌ها» نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۳۱۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 27 درصدی کمک‌های مردم استان به دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی ملک پور ضمن قدردانی از کمک‌های مردم نیکوکار استان در شور عاطفه‌ها بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، شور عاطفه‌ها به صورت غیرحضوری و بدون هیچ پایگاهی در سطح شهرها برگزار شد، اما با این وجود کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مردم استان 2 میلیارد و 539 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند افزود: امسال مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان 3 میلیارد و 241 میلیون و 700 هزار تومان برآورده شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه تعدادی از دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند به علت مشکلات اقتصادی دارای لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند نیستند افزود: امسال شور عاطفه‌ها با هدف تأمین وسایل کمک آموزشی غیرحضوری برگزار شد تا تمام دانش‌آموزان از نعمت تحصیل بهره‌مند شوند.

ملک پور با اشاره به تداوم کمک‌های مردم نیکوکار استان به دانش‌آموزان نیازمند گفت: مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، همچنین روش‌های پرداخت غیرحضوری شامل شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و #۱۴* و یا شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار