برنامه مجلس در هفته آینده؛ از بررسی چهار تقاضای تحقیق و تفحص تا اصلاح قانون انتخابات

تهران (پانا) - بررسی تقاضای چهار تحقیق و تفحص و همچنین سخنرانی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مجلس در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه مجلس در هفته آینده؛ از بررسی چهار تقاضای تحقیق و تفحص تا اصلاح قانون انتخابات

جلسات علنی مجلس هفته آینده بعد از دو هفته که برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تعطیل بود، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده تشکیل خواهد شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی هستند.

بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح دوفوریتی استفساریه بند ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه و لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۱۰ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) و همچنین طرح استفساریه تبصره ۱ بند (ذ) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه در دستور کار مجلس قرار دارد.

همچنین نمایندگان دو لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین ایران و سوئیس و موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت ایران و صربستان و طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

بررسی لوایح عضویت سازمان فضائی ایران در فدراسیون بین المللی فضانوردی، لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و انتخاب ناظران در هیأت نظارت اندوخته اسکناس، هیأت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار و شورای برنامه ریزی و توسعه استان‌ها در ۱۱ استان از دیگر موارد کاری مجلس است.

چهار گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان، تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند، تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم و تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی و همچنین گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی بازار فولاد نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار