برگزاری جلسه شورای مرکزی اولیای آموزش و پرورش شهرستان خواف

خواف(پانا)- با حضور کلیه اعضا جلسه شورای مرکزی اولیای آموزش و پرورش خواف برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای مرکزی اولیای آموزش و پرورش شهرستان خواف

جلسه شورای مرکزی اولیا با حضور مدیریت، معاونین هماهنگی و پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس انجمن اولیا و مربیان مدیریت آموزش وپرورش، شهردار، نمایندگان فرمانداری، مدیران، مدرسین آموزش خانواده و اولیا در دفتر مدیریت برگزار شد.

در این جلسه برنامه های بزرگداشت هفته پیوند مطرح و مواردی به تصویب اعضا رسید. همچنین از مجریان، داوران و برگزیدگان فراخوان دل نوشته خانواده آرام قدردانی به عمل آمد.

احمد قادری مدیر آموزش و پرورش و رئیس شورای مرکزی اولیا خواف ضمن تشکر از حضور همه جانبه اولیا در فعالیت های آموزش و پرورش خواهان این موضوع شد که در شرایط کنونی مسئولیت اولیا بیش از پیش باشد.

معاون هماهنگی اداره آموزش و پرورش خواف هم از آمادگی همه جانبه جهت ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده ها خبر داد و ضمن قدردانی از همکاری دوجانبه اولیا و مربیان ابراز امیدواری نمود تا این همیاری رو به تزاید باشد.

کارشناس انجمن اولیا و مربیان و دبیر شورا ضمن بیان گزارشی از عملکرد نمایندگان اولیا و مربیان ابراز امیدواری نمود تا در سال تحصیلی جاری شاهد پیشرفت برنامه‌های انجمن اولیا و مربیان از جمله برگزاری کلاس های آموزش خانواده به دو صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار