تلاش بی وقفه خادمین نظام تعلیم و تربیت برای تداوم روند آموزش

بیرجند(پانا)- مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر شهرستان بیرجند گفت معلمان و کارکنان ساعی و تلاشگر این آموزشگاه از آغاز سال تحصیلی برای آموزش به دانش آموزان لحظه ای دست از تلاش برنداشتند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش بی وقفه خادمین نظام تعلیم و تربیت برای تداوم روند آموزش

طیبه حمیدی، مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: دانش آموزان این آموزشگاه با نرم افزار شاد که از اسفند ماه قابلیت های زیادی به آن اضافه شده است، بحث آموزش را دنبال می کنند.
او با اشاره به اینکه دبیرستان کاشی نیلوفر از دو نرم افزار ادوب کانکت و ایتا به عنوان مکمل استفاده می کند، تصریح کرد: در صورت هر نوع مشکل در یکی از این نرم افزارها جریان آموزش در دیگری ادامه پیدا کرده و دانش آموزان حتی با 5دقیقه وقفه آموزشی رو به رو نبوده اند.
حمیدی، افزود: هر گونه تلاشی انجام شده است تا با حمایت های مختلف و جذب خیرین، دانش آموزان خوابگاهی به شبکه اینترنت و آموزش ها دسترسی داشته باشند، تنها یک دانش آموز این دبیرستان از طریق ارسال بسته آموزشی هر هفته آموزش ها را پی گیری می کند.
او با بیان اینکه وضعیت تحصیلی دانش آموزان هر روز رصد می شود، افزود: در کنار کلاس های اصلی کلاسهای تقویتی برگزار کرده تا دانش آموزان متقاضی تمرین و تکرار بیشتر از این کلاسها، استفاده کنند و در آذر ماه کلاسهای پیشرفته جهت آمادگی دانش آموزان برای آزمون های مدارس خاص و بالابردن سطح علمی برگزار خواهد شد.
مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر گفت: کانال های پرورشی و مشاوره ای برای کلیه دانش آموزان جهت پیگیری امور پرورشی در شاد ایجاد شده و مباحث تربیتی از این کانال ها پیگیری می شود.
حمیدی از نظارت جدی بر دانش آموزان در فضای مجازی خبرداد و افزود: کلیه معایب و محاسن در زمینه استفاده از فضای مجازی برای دانش آموزان توضیح داده شده است تا اولیای آنها از نظر استفاده فرزندشان از این فضاها اضطرابی نداشته باشند.
مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر با بیان اینکه مدرسه بدون دانش آموزان صفایی ندارد، ادامه داد: با امید به اینکه سایه شوم این ویروس منحوس از کشور عزیزمان رخت بربندد و دانش آموزان بتوانند دوباره در مدارس حضور پیدا کرده و از آموزش حضوری استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار