«قدم یازدهم» به جشنواره بین‌المللی انیمافیلم آذربایجان راه یافت

تهران (پانا) - پویانمایی «قدم یازدهم» ساخته مریم کشکولی‌نیا، نهمین حضور بین‌المللی خود را در بخش رقابتی بهترین فیلم کوتاه سومین جشنواره‌ بین‌المللی انیمافیلم ۲۰۲۰ در شهر باکو آذربایجان تجربه می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
«قدم یازدهم» به جشنواره بین‌المللی انیمافیلم آذربایجان راه یافت

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، انیمیشن «قدم یازدهم» از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که بر اساس کتابی با همین نام نوشته زنده‌یاد سوسن طاقدیس ساخته شده است.
این فیلم کوتاه ۱۰ دقیقه و ۵۰ ثانیه‌ای به زبانی ساده و با نگاهی طنز به مفاهیمی مانند اسارت، رهایی و آزادی می‌پردازد و به طور غیرمستقیم کودک را به تجربه کردن و تلاش بیشتر تشویق می‌کند. قهرمان داستان یاد می‌گیرد که گاهی با برداشتن یک گام بیش‌تر نتایج شگفت‌انگیزتری به دست خواهد آورد.
بر همین اساس، برنامه‌های این جشنواره همچون کارگاه‌های آموزشی، مراسم گشایش و پایانی، نشست‌های تخصصی، بحث و گفت‌وگو با هیأت داوران بین‌الملل و... به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام رسمی دبیرخانه جشنواره، به برترین فیلم‌های انیمیشن بلند، کوتاه، سریالی، موزیک ویدیو، فیلم کودک، فیلم ساخته شده از سوی کودکان و نیز برترین فیلم‌نامه جوایزی اهدا خواهد شد.
بر اساس این خبر هدف از برگزاری این دوره از جشنواره بین‌المللی انیمیشن انیمافیلم، حمایت و آموزش کودکان، نوجوانان و جوانان فیلم‌ساز آذربایجان و شناسایی آثار مطرح جهان انیمیشن است.
یادآوری می‌شود سومین جشنواره‌ی بین‌المللی انیمیشن انیمافیلم از ۲۳ تا ۲۷ مهر سال ۱۳۹۹ (۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۰) در شهر باکو کشور آذربایجان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار