بازدید ریس سازمان دانش آموزی خوزستان از مدارس سوسنگرد

اهواز (پانا) - رییس و کارشناسان سازمان دانش آموزی خوزستان از مدارس و روند فعالیتهای سازمان دانش آموزی شهرستان دشت آزدگان بازدید و بسته های بهداشتی مجمع خیرین دانش آموزی را بین دانش آموزان توزیع کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ریس سازمان دانش آموزی خوزستان از مدارس سوسنگرد

به گزارش پانا ،محمدرحیم رحیم کریمی به اتفاق کارشناسان سازمان دانش آموزی استان خوزستان ،ازمدارس و روندفعالیتهای سازمان دانش آموزی سوسنگرد بازدید کردند و بسته ای بهداشتی را که توسط مجمع خیرین دانش آموزی تهیه شده بود را میان دانش آموزان توزیع کردند.

کریمی در بخش دیگری از این بازدید با حضور در مدرسه شاهد عترت در جمع دانش آموزان با اشاره به ضرورت فراگیری مهارتهای اجتماعی و زندگی گفت :نیاز امروز جامعه دانش آموزی فراگیری مهارتهای اجتماعی و زندگی است و سازمان دانش آموزی نیز متولی آموزش این مهارتهاست.و می طلبد که مدیران و مربیان توجه جدی به این موضوع داشته باشند .

او ادامه داد:فراگیری مهارتهای زندگی آینده ای موفق برای دانش آموزان را ترسیم می کند و دانش آموازان ضمن موفقیت در درسها باید به مهارتهای زندگی نیز اهتمام کنند.

رییس سازمان دانش آموزی سپس با حضور در آموزشگاه شهید مصطفی خمینی ضمن بازدید این مدرسه در بسته های بهداشتی را که از سوی مجمع خیرین سازمان تهیه شده بود را در اختیار دانش آموزان قرار داد و در جریان خواسته ها و مشکلات همکارن فرهنگی قرار گرفت و در راستای تقدیر از تلاشهای همکاران لوح سپاس به آنها اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار