مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

شورای مدرسه مرجع تصمیم گیری در خصوص شیوه برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان است

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شورای مدرسه که متشکل از مدیر، نماینده معلمان و نماینده اولیا است، می تواند در خصوص شیوه برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان به صورت حضوری یا مجازی، تصمیم گیری کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شورای مدرسه مرجع تصمیم گیری در خصوص شیوه برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در نشست شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت در راستای انجام وظایف ذاتی خود شرکای متعددی دارد، اظهار کرد: همواره معتقد بوده‌ایم که خانواده، اصلی‌ترین و راهبردی‌ترین شریک آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی جامعه گفت: در این سال تحصیلی حساس، همراهی و مشارکت خانواده‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کرمی ادامه داد: اگر همکاری و مشارکت آموزش و پرورش و خانواده‌ها دچار خلل و آسیب شود، دانش آموزان متضرر اصلی این موضوع خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه کرونا با همه آسیب ها و مضرات، فرصتی را برای تحول در آموزش و پرورش فراهم کرده است، عنوان کرد: با بهره گیری صحیح و مطلوب از آموزش مجازی به ویژه شبکه شاد برای ارائه محتواهای تربیتی و آموزشی، می توان فصل جدیدی را برای آموزش و پرورش رقم زد.

وی با تاکید بر نقش مدیران مدارس در اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی و تعامل با خانواده‌ها گفت: اگر در ارزیابی و نظارت های مستمر متوجه شویم که مدیر مدرسه ای کارایی لازم را ندارد، عزل می شود.

کرمی با اشاره به برگزاری انتخابات انجمن و اولیا مربیان در شرایط کرونایی در هفته پیوند اولیا و مربیان در همه مدارس استان گفت: تصمیم گیری در خصوص شیوه برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان به صورت حضوری یا مجازی را به شورای مدارس که متشکل از مدیر مدرسه، نماینده معلمان و نماینده اولیا است، واگذار کرده ایم.

وی در خصوص مشکل دسترسی نداشتن برخی از دانش آموزان به گوشی همراه هوشمند و یا تب لت برای دسترسی به آموزش های مجازی گفت: وظیفه اصلی آموزش و پرورش ارائه آموزش به روش های مختلف همچون آموزش حضوری، مجازی، تلویزیون و توزیع درس نامه است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه تعلیم و تربیت وظیفه و مسئولیتی برای تامین گوشی همراه هوشمند برای دانش آموزان ندارد، تصریح کرد: اما برای حل مشکل این گروه از دانش آموزان در حال رایزنی با دستگاه های مختلف و خیرین هستیم که امیدواریم بتوانیم گام های خوبی برداریم.

کرمی در پایان تاکید کرد: با همکاری معلمان سختکوش و متعهد هم استانی اجازه نمی دهیم که حتی یک دانش‌آموز هم از آموزش محروم بماند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار