نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس:

کمیته ویژه‌ ای را حل مشکلات آموزش و پرورش دشتی تنگستان تشکیل شود

بوشهر(پانا)_ نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان گفت کمیته ای ویژه ای با محوریت اداره کل برای بررسی و حل مشکلات آموزش و پرورش حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان تشکیل شود.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کمیته ویژه‌ ای را حل مشکلات آموزش و پرورش دشتی تنگستان تشکیل شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامحسین کرمی در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه "نهاد خانواده مهم‌ترین نهاد در بین نهادهای پنج‌گانه است"، اظهار کرد :در جوامع مختلف مهم‌ترین نهاد، آموزش و پرورش می‌دانند چراکه جایگاه مهمی در هدایت آحاد جامعه به سوی موفقیت و سعادت دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش مسیر دیگر نهادها را تعیین می‌کند، افزود: برای بهبود نهادهای دیگر جامعه، باید زیرساخت‌های آموزش و پرورش تقویت شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش گسترده است، گفت: صداوسیما، حوزه علمیه، مراکز و دستگاه‌های فرهنگی اجتماعی جزو نهاد آموزش و پرورش محسوب می‌شوند.

کرمی، با تاکید بر توجه به حل مشکلات آموزش و پرورش شهرستان‌های حوزه انتخابیه تصریح کرد: حل مشکلات آموزش و پرورش شهرهای خورموج, اهرم ,کاکی و دلوار در اولویت قرار بگیرد.

وی با تاکید بر توجه به حل مشکلات مدارس تخریبی شهرستان‌های دشتی و تنگستان خاطرنشان کرد: یکسری فرصت‌ها، امکانات و اعتبارات در سطح ملی در حل مشکلات است که پیگیری می‌شود ولی برخی از موارد در حل مشکلات، بر عهده مسئولان استانی و شهرستانی است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با گذشت زمان بر مدارس تخریبی افزوده می‌شود، تصریح کرد: مدارس عمر مفیدی دارد که با گذشت زمان فرسوده و تخریبی می‌شوند که باید در نوسازی و بازسازی تخریبی استان بوشهر برنامه‌ریزی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان گفت: کمیته ای ویژه ای با محوریت اداره کل برای بررسی و حل مشکلات آموزش و پرورش حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان تشکیل شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با اشاره به سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به استان بوشهر قبل از تدوین بودجه سال 1400 گفت: باید به وضعیت بوشهر در بودجه سال آینده در بخش‌های مختلف به صورت ویژه توجه شود که در سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به استان بوشهر به این مهم پرداخته می‌شود.

کرمی، با تاکید بر پیگیری جذب اعتبارات ملی برای طرح‌های آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان بوشهر افزود: در نشست با وزرای نفت، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی دیگر مسئولان کشوری، مشکلات مختلف استان بوشهر بررسی و بر پرداخت اعتبارات ملی برای تسریع اجرای طرح‌های استان بوشهر تاکید شد.

وی،از ابلاغ اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت‌های فضاهای آموزشی و تجهیزاتی خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی مبالغی به استثنای اعتبارات استانی از محل اعتبارات ملی به استان بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های فضای آموزشی و تجهیزاتی تخصیص داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار