میرزایی ،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان البرز خبر داد :

ستاد گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان البرز تشکیل شد

کرج (پانا)- اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ستاد گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان البرز تشکیل شد

بهنام میرزایی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برنامه‌های گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان را تشریح کرد.

وی گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان همه ساله از 24 تا 30 مهرماه با هدف گرامیداشت تلاش فعالان این عرصه، یادآوری اهداف تشکیل انجمن اولیا و مربیان مدارس، بررسی وضعیت موجود و توسعه اهداف آن از جمله مشارکت خانه و مدرسه و هم افزایی روش های تربیتی این دو نهاد اصلی تربیتی است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اضافه کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان سال تحصیلی 1400-1399 با شعار محوری "مدرسه کانون تربیتی محله "و عناوین روز شمار از سوی وزارت آموزش وپرورش ابلاغ شده است که اداره انجمن اولیا و مربیان و ادارات آموزش و پرورش مناطق هشت گانه با توجه به روز شمار هفته پیوند و عناوین مورد تاکید در هر روز برنامه های خود را به شرح ذیل اعلام می کند. این برنامه ها با توجه به شرایط و زیست بوم جدید آموزش وپرورش طراحی شده است.

روز و تاریخ عناوین روز شمار برنامه ها
پنجشنبه 99/07/24 اولیا و مربیان ( مدرسه در محله ) تبیین طرح « مدرسه کانون تربیتی محله »
جمعه 99/07/25 اولیا و مربیان ( رفتار دینی ) تولید محتوا در کانال اولیا با موضوع رفتار دینی
شنبه 99/07/26 اولیا و مربیان ( بهداشت فردی و فاطله اجتماعی ) تولید محتوا در کانال اولیا با موضوع بهداشت فردی در شرایط بیماری کرونا
یکشنبه 99/07/27 اولیا و مربیان ( آموزش مجازی ) اجرای مراسم متمرکز استانی بزرگداشت هفته پیوند به صورت لایو در بستر شبکه شاد با حضور مدیر کل ، اعضای شورای انجمن استان ( در سالن جلسات حوزه مدیر کل ) و مدیران مدارس و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ( در دفتر مدیران مدارس )
دوشنبه 99/07/28 اولیا و مربیان ( خانواده معلم یار ) تجلیل از اولیایی که در فرایند آموزش دانش آموزان مشارکت فعال دارند
سه شنبه 99/07/29 اولیا و مربیان ( تربیت در خانه ) تولید محتوا در کانال اولیا با موضوع تربیت دینی
چهار شنبه 99/07/30 اولیا و مربیان ( همدلی و تاب آوری ) وبینار ویژه مدرسین آموزش خانواده با مشارکت دانشکده روانشناسی دانشگاه خوارزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار