رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

دانش آموزان فرهنگ سازمانی را بیاموزند

بردخون(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت تلاش کنیم دانش آموزان فرهنگ سازمانی را بیاموزند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان فرهنگ سازمانی را بیاموزند

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی منطقه بردخون اظهار کرد: همه وظیفه داریم برای دانش آموزان و پیشرفت و رشد آنان فعالیت کنیم و رسالت اصلی سازمان دانش آموزی، سازماندهی تشکیلات دانش آموزی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: تلاش کنیم دانش آموزان فرهنگ سازمانی را بیاموزند و ضمن آشنایی با نظم و انضباط، به صورت منسجم و متحد کار کنند تا به اهداف سازمانی برسیم.

وی با تأکید بر آموزش و توانمندسازی نیروها اضافه کرد: برای توانمندسازی فرهنگیان و آماده‌سازی نیروها به‌ویژه دانش آموزان، کارگاه های تخصصی و آموزشی برگزار شود تا با فلسفه فعالیت و شیوه کار آشنا باشند.

محمودی با اشاره به انتخابات شورای دانش آموزی گفت: با ایجاد حس رقابت بین دانش آموزان، مشارکت را در میان آنان افزایش دهیم تا همه دانش آموزان با روحیه مضاعف، رقابت سازنده و سالم فعالیت کنند و نسبت به اهداف شورای دانش آموزی با جدیت و شناخت، تلاش کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون به جایگاه خبرگزاری پانا در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: پتانسیل های زیادی در منطقه داریم و دانش آموزان علاقمندی در زمینه خبرنگاری در منطقه وجود دارند که می توان با آموزش و سازماندهی آنان، از این فرصت استفاده مناسب کرد.

وی توجه به فرهنگ بومی محلی را ضروری دانست و ادامه داد: می توان با اجرای جشنواره های مختلف فرهنگی و استفاده از مطلعان و آگاهان فرهنگ عامه، دانش آموزان را نسبت به گذشته و گنجینه ارزشمند منطقه آشنا کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون تصریح کرد: هدف از مسابقات و برنامه های فرهنگی مشارکت حداکثری دانش آموزان باشد و با گسترش کار گروهی و ایجاد انگیزه، زمینه گسترش آنان را در فعالیت های مختلف فراهم کرد.

محمودی با بیان اینکه برنامه های دینی و مرتبط با نماز تقویت شود، گفت: حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهیم و هیچگاه توقف نکنیم و برای شکوفایی استعدادها و گسترش فعالیت ها از همه توان خود بهره بگیریم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز گفت: همکاری و مشارکت حوزه آموزشی و پرورشی در اجرای برنامه ها و همکاری بین بخشی به سود نظام تعلیم و تربیت است و همه باید تلاش کنیم این مسیر ادامه یابد.

حیدر مغدانی افزود: سازمان دانش آموزی یکی از بخش های مهم معاونت پرورشی است و مسؤولیت های زیادی بر دوش این سازمان قرار دارد که با تعامل و هم اندیشی باید در اجرای برنامه های سازمانی گام برداریم تا دانش آموزان از این تعامل سود ببرند.

مسؤول سازمان دانش آموزی منطقه بردخون گفت: راه اندازی مرکز پشتیبانی در منطقه ضرورت دارد تا فعالیت هایی در زمینه مشاوره دانش آموزی و درسی، اختلالات روانی، یادگیری، آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات دانش آموزان صورت گیرد.

حیدر احمدی با اشاره به راه اندازی استودیو ضبط تولید محتوا افزود: کارگاه ها و جشنواره ها به صورت مجازی در منطقه برگزار می شود و تلاش داریم مسابقات استانی به میزبانی بردخون برگزار شود.

وی با بیان اینکه نیاز به راه اندازی تلویزیونی داریم، گفت: امیدواریم کارگاه های ویژه دانش آموزان برای آموزش و آماده سازی آنان در منطقه برگزار شود که در این زمینه نیازمند اعتبار و حمایت همه جانبه هستیم.

در ادامه اعضای شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی منطقه به بیان پیشنهادات و ایده های خود پرداختند و آمادگی خود را برای گسترش فعالیت های دانش آموزی ابراز کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار