مدیر سازمان دانش آموزی استان خبر داد:

اختتامیۀ نهمین دوره مجلس دانش آموزی برگزار شد

سنندج (پانا)- اختتامیه نهمین دورۀ مجلس دانش آموزی به صورت همزمان در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیۀ نهمین دوره مجلس دانش آموزی برگزار شد

اختتامیۀ نهمین مجلس دانش آموزی با حضور دانش آموزان عضو،مسئولین آموزش و پرورش استان ورئیس سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.
دیرروز 22 مهرماه 1399، اختتامیه نهمین دورۀ مجلس دانش آموزی به صورت همزمان در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد. دانش آموزان عضو در مجلس دانش آموزی استان کردستان به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان ، معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش و مدیر سازمان دانش آموزی استان در سالن کنفرانس ادارۀ کل آموزش و پرورش استان کردستان برای شرکت در اختتامیه نهمین دورۀ مجلس دانش آموزی حضور داشتند.
این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس و هماهنگ در سراسر کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس کل سازمان دانش آموزی، رؤسای کل آموزش و پرورش استان ها و اعضای نهمین مجلس دانش آموزی برگزار شد. در این جلسه پس از قرائت قرآن، اجرای سرود ملی و نطق آغازین اعضای هیئت رئیسه، گزارش عملکرد مجلس توسط ریاست دبیرخانۀ مجلس دانش آموزی قرائت شد. همچنین به صورت اجمالی سند سلامت روان دانش آموز که حاصل تلاش اعضای مجلس دانش آموزی در دورۀ نهم بود، مورد بررسی و ارائه قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، دانش آموزان داوطلب از استان های مختلف به بیان نقطه نظرات خود در خصوص آموزش و پرورش پرداختند، سپس نمایندگان کمیسیون ها به بیان گزارش کار کمیسیون ها پرداختند.
بعد از این معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و وزیر آموزش وپرورش به سخنرانی پرداختند. از جمله مسائلی که وزیر آموزش و پرورش در این جلسه به آن اشاره کرد؛ شنیدن صدای دانش آموزان، چگونگی آموزش غیر حضوری برای دانش آموزان بی بضاعت، آموزش و پرورش در دوران کرونا، اجرای بیانیۀ گام دوم انقلاب در سطح مدارس، ارتباط دانش آموزان با نمایندگانشان در مجلس دانش آموزی و ارزیابی کارآمدی مجلس دانش آموزی می باشد.

جلسه با قرائت بیانیۀ پایانی مجلس دانش آموزی به اتمام رسید و پس از گرفتن عکس یادگاری، رسما نهمین مجلس دانش آموزی به پایان راه رسید. همزمان در استان کردستان، نمایندگان دانش آموزان با مسئولین پس از اهدای تقدیر نامه ها وکارت هدیه به گرفتن عکس یادگاری پرداختند و جلسه پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار