معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

مجلس دانش آموزی عصاره ی مردم سالاری و مشارکت‌جویی و تربیت درست است

زنجان (پانا) - مراسم اختتامیه ی نهمین دوره ی مجلس دانش آموزی با حضور مقام عالی وزارت، مدیران کل آموزش و پرورش و معاونین پرورشی و فرهنگی سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس  دانش آموزی عصاره ی مردم سالاری و مشارکت‌جویی و تربیت درست است

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در حاشیه ی این مراسم گفت: مجلس شورای دانش آموزی عصاره ی مردم سالاری و مشارکت‌جویی و بزرگترین رکن نظام تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در گام دوم انقلاب و عصر حضرت امام خمینی ( ره) است.

گنج خانلو افزود: ولایت‌پذیری، تمدن‌سازی و امید به فردای روشن ایران اسلامی چشم‌انداز زیبای فعالیت‌های دانش‌آموزی محسوب می‌شود.

معاون پرورشی در ادامه سخنرانی خود با تقدیر از فعالیت‌های دانش‌آموزان گفت: امروز نمایندگان مجلس نهم به نمایندگی از قریب به ۱۴ میلیون دانش‌آموز از اقدامات آموزش و پرورش در استمرار فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تقدیر و تشکر نمودند. نمایندگان دانش آموزان سراسر کشور به همت والای معلمان، مربیان، مشاوران و مدیران مدارس ادای احترام نمودند.

وی افزود: این دانش آموزان از همشاگردی‌های خود خواستند با امید به فردا و آینده‌ی درخشان میهن عزیزمان با جدیت و تلاش مضاعف نسبت به آموختن و علم آموزی همت گماشته و با تهذیب و خودسازی آمادگی لازم را برای حضور در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی کسب نمایند.

گنج خانلو در اشاره به سند تنظیم شده برای مجلس دانش‌اموزی گفت: این سند برای ارتقا سلامت روان دانش‌آموزان و ارتقا روابط اجتماعی آنها بوده و انتظار می‌رود با اجرای این سند، در آینده شاهد آمادگی بیشتر دانش‌آموزان برای مشارکت در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی باشیم. نمایندگان مجلس نهم با تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای والا مقام و پیروی خود با منویات مقام معظم رهبری، تحولات بنیادین را در نظام آموزش کشور ایجاد خواهند نمود.

در این جلسه نمایندگان دانش‌آموزان سراسر کشور، در خصوص نقاط قوت و ضعف سند مجلس نهم اظهار نظر نموده و نظرات موافق و مخالف خود را ارائه نمودند.

فرهمند نماینده‌ی یزد، در این جلسه به تشریح نحوه‌ی تنظیم سند نهمین دوره‌ی مجلس دانش‌آموزی پرداخت. وی اظهار امیدواری نمود با اجرای این سند و توجه به مشکلات روان‌شناختی دانش‌آموزان در کودکی و سالهای اول تحصیل بتوان شاهد حل شدن مشکلات آنها و رشد و شکوفایی فرزندان این سرزمین شد.

در پایان جلسه از نمایندگان مجلس دانش‌آموزی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار