توضیحات نماینده پارس‌آباد درباره سقوط یک فروند پهپاد ناشناس

تهران (پانا) - نماینده مردم پارس آباد در مجلس با اشاره به سقوط یک فروند پهباد در اراضی زراعی روستاهای توابع پارس آباد مغان، گفت سقوط این پهباد هیچ خسارت مادی و جانی در پی نداشته است اما مسئولان مربوطه در منطقه حاضر شدند و در حال بررسی موضوع هستند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات نماینده پارس‌آباد درباره سقوط یک فروند پهپاد ناشناس

به گزارش روابط عمومی مجلس، عباس جهانگیرزاده در توضیح سقوط یک فروند پهپاد در حواشی شهرستان مرزی پارس آباد استان اردبیل، گفت: این پهباد امروز صبح در اراضی زراعی روستای اوزن تپه علیا از توابع شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان سقوط کرده است.

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان ذی ربط در حال بررسی‌های کارشناسی هستند، هنوز مشخص نیست که این پهباد متعلق به کدام کشور یعنی آذربایجان یا ارمنستان است.

وی با تاکید بر اینکه اصابت این پهباد هیچ خسارت مادی و جانی در پی نداشته است، اظهار کرد: مسئولان مربوطه از اردبیل در منطقه حاضر شدند و در حال بررسی این موضوع هستند. این اولین پهبادی است که بعد از بروز مناقشات در قره باغ به این منطقه سقوط کرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مناقشه از مرز جمهوری اسلامی ایران به اندازه 25 کیلومتر فاصله گرفته است. مرزبانی ایران نیز به این موضوع ورود پیدا کرده است و در حال حاضر هیچ مشکلی در منطقه مرزی ایران به دلیل بروز مناقشه در قره باغ وجود ندارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار