برگزاری چهارمین جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی منطقه چهار

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در چهارمین جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی بر رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی منطقه چهار

چهارمین جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در بستر شبکه شاد برگزار شد.

گلشن، در چهارمین جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی ضمن اشاره به هفته بهداشت روان و ارتقاء و افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان، بر رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در مدارس تاکید کرد.

آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی و کارشناس مسوول فعالیت های اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش منطقه چهار از انتخابات مجازی و آنلاین شورای دانش آموزی با بهره گیری از نرم افزار تخصصی و اپلیکیشن مربوطه در تاریخ ششم آبان ماه در شبکه شاد، عضویت پیشتازان و مراحل جذب، آموزش و سازماندهی مجازی در سامانه سازمان دانش آموزی، معرفی 160 دانش آموز خبرنگار به دوره های آموزشی خبرگزاری پانا، برگزاری مجازی یادواره شهدا با عنوان لاله های روشن، اجرای جشنواره فرهنگی، هنری و مهارتی "علمدار" یادبود سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فراخوان همکاری در تولید محتوا مطالبی را ارائه کرد.

در پایان زهرا اصغرپور، کارشناس مشاوره تحصیلی و تربیتی با اشاره به هفته بهداشت روان و روز شمار آن، در خصوص جزییات طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، حیطه وظایف مشاور و هدایت تحصیلی در مدارس با معاونان و مربیان پرورشی سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار