نماینده استان البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد :

کار و زحمت معلمان در دوران کرونا بیشتر شده است

کرج (پانا)- نماینده استان البرز درمجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد سیستم آموزشی کشور در اوضاع کرونایی گفت کار و زحمت معلمان در دوران کرونا بیشتر شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کار و زحمت معلمان در دوران کرونا بیشتر شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، پنجاه و چهارمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با حضور علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق ۸ گانه استان برگزار شد.

علیرضا عباسی در این نشست گفت: متأسفانه آن‌گونه که باید و شاید در کشور به معلمان و مدارس و فرهنگیان توجه نشده است.

وی ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش که در یک سال گذشته با بحران کرونا دست از تلاش نکشیدند افزود: سیستم آموزشی سریعاً توانست خود را با شرایط کرونا سازگار کند و با کمبود‌های پیش‌ رو، عوامل مربوطه یک روز هم کوتاهی نکردند.

وی با بیان‌اینکه "کار آموزش، پرورش و تعلیم و تربیت است" عنوان کرد: وضع موجود باید ارزیابی شود و بنابراین برنامه محوری باید در تمام کارها‌ مشاهده شود چرا که اگر برنامه وجود نداشته باشد کار پیش نمی‌رود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد با بیان اینکه "ما می‌خواهیم یک دانش آموز تراز نظام جمهوری اسلامی و تمدن نوین اسلامی تربیت کنیم" خاطرنشان کرد: دانش آموز باید تعهدپذیری در حوزه‌های مختلف را دارا باشد و نسبت به خود و جامعه احساس مسئولیت داشته باشد.

عباسی با بیان اینکه "کشورهایی که در علم و پیشرفت ادعا داشتند، کرونا اکثر فعالیت‌های آنها را با مشکل روبه‌رو کرد" گفت: روزهای اول کرونا شاهد سرقت ماسک در کشورهای دیگر بودیم اما در کشور ما با فرهنگ ایثار به‌جای سرقت ماسک ملزومات مورد نیاز پیشگیری از ویروس کرونا را به یکدیگر هدیه می‌دادند.

وی با بیان اینکه "اگر قرار است با پیشرفت روبرو شویم باید یک نگاه جامع داشته باشیم" افزود: اگر‌ بخواهیم یک فرد را تربیت کنیم یک معلم نیاز داریم که در تراز انقلاب اسلامی باشد.

عباسی با اشاره به اینکه "آموزش و پرورش یک نهاد حاکمیتی در کشور است سیاسی شدن آن یک آفت برای این نهاد محسوب می‌شود" افزود: آموزش و پرورش باید افرادی را تربیت کند که بینش سیاسی دارند اما سیاسی کاری ندارند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد با عنوان اینکه "استان البرز از ظرفیت خوبی در علم و فناوری برخوردار است" تصریح کرد: در استان البرز موسسات ملی بسیاری وجود دارد که بعضی از آن‌ها در کشور و جهان حرف اول را می‌زنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار