آیین نمادین پویش سراسری کمک مومنانه «لبخند رضایت» در ناحیه یک ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا) - با مشارکت آموزش‌ و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان، آیین نمادین پویش سراسری کمک مومنانه «لبخند رضایت» در ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین نمادین پویش سراسری کمک مومنانه «لبخند رضایت» در ناحیه یک ارومیه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، آیین نمادین پویش سراسری کمک مومنانه «لبخند رضایت» و تجلیل از فعالان این حوزه در محل سالن 13 آبان ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ارومیه در این مراسم با بیان اینکه معلمان همواره الگوی ایثار و مبلغ کمک به همنوع هستند؛ افزود: پیامبر اکرم اسوه رحمت برای عالمیان است و این بزرگوار همواره کمک به همنوع را توصیه فرموده اند.

سرهنگ صفر باباپور خاطرنشان کرد: کمک مومنانه با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری در سراسر کشور تسری یافت.

جانشین فرمانده سپاه ارومیه ادامه داد: لبخند رضایت بر چهره آحاد مردم هدف نهایی کمک مومنانه است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ارومیه نیز گفت: همه گیری بیماری کرونا در کنار ناملایمات و سختی های خود، زیبایی هایی از جنس نوع دوستی،‌ همیاری و خدمت به همنوع به همراه داشته که از جمله آنها اقدام فرهنگیان و دانش آموزان در پویش سراسری کمک مؤمنانه لبخند رضایت است که هرگز از خاطرها پاک نمی شود.

علی اسماعیل پور افزود: این پویش به همت فرهنگیان جهادگر و نقش آفرین در عرصه مقابله با بیماری کرونا، دانش آموزان و بسیج‌ فرهنگیان و بسیج دانش آموزی و با هدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق و محرومیت زدایی برای کمک به دانش آموزان نیازمند اجرا می شود.

گفتنی است در راستای کمک به هم نوعان و رفع بخشی از مشکلات، آموزش‌وپرورش با مشارکت سازمان بسیج فرهنگیان، پویش سراسری کمک مؤمنانه بانام «لبخند رضایت» را در دو فصل پاییز و زمستان برگزار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار