در آئین افتتاحیه جشنواره مجازی استانی جابربن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری:

حکیم زاده: آموزش مجازی به تقویت حس اعتماد به نفس و بروز خلاقیت هرچه بیشتر منجر می‌شود

پیام این رویداد با ارزش این است که آموزش، یادگیری و خلاقیت تعطیل نمی‌شود

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزیر، در آئین افتتاحیه جشنواره مجازی استانی «جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری» بر اهمیت آموزش مجازی و آثار آن در رشد کودکان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
حکیم زاده: آموزش مجازی به تقویت حس اعتماد به نفس و بروز خلاقیت هرچه بیشتر منجر می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده ضمن ابراز خرسندی از شرکت در آئین افتتاحیه جشنواره مجازی استانی «جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری» اظهار کرد: آموزش، یادگیری و خلاقیت تعطیل نمی شود و این رویداد باارزش گواه آن است.

وی افزود: استفاده از فضای مجازی و کار در این فضا، هم سواد فناوری فرزندان ما را افزایش می دهد و هم توان آنان را در استفاده از نرم افزارهای مربوط بالا می برد و همه این موارد اگر با نظارت معلمان و اولیا باشد، به تقویت حس اعتماد به نفس و بروز خلاقیت هرچه بیشتر منجر خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر بیان کرد: ما باید از روش های مبتنی بر پژوهش وخلاقیت برای آموزش استفاده کنیم. وادامه داد: فضای مجازی در حالی که محدودیت هایی را ایجاد می کند، فرصتهایی نیز به همراه دارد. تنوع منابع و تعدد نرم افزارهای یادگیری و شبیه ساز فضای مجازی عرصه دسترسی را گسترده می کند.

حکیم زاده خاطرنشان کرد: می بایست متوجه ظرفیت ها ی ایجاد شده باشیم چراکه به واسطه فضای مجازی و کارهای ارزشمندی که در این فضا انجام می شود ، آموزش و پرورش به دوران قبل از کرونا باز نخواهد گشت.

وی در خاتمه از تلاش همه آموزگاران و همکاران اداره کل آموزش و پرورش مازندران و حمایت های مدیرکل و معاون آموزش ابتدایی در اجرای این طرح ها قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار