پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهدی نظری صبح چهارشنبه در اندیمشک تشییع می شود

اندیمشک (پانا) - فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: پیکر مطهر شهید مهدی نظری از شهدای گرانقدر مدافع حرم شهرستان، صبح چهارشنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۸:۳۰ از میدان شهدای مدافع حرم به سمت گلزار شهدا تشییع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهدی نظری صبح چهارشنبه در اندیمشک تشییع می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جهانگیری با بیان این مطلب افزود: مراسم معنوی وداع با این شهید عزیز نیز سه شنبه (فرداشب) ساعت ۱۹ در مقبره شهدای گمنام برگزار می گردد.وی گفت: مردم شهیدپرور اندیمشک با رعایت پروتکل های بهداشتی پیکر مطهر این فرزند شهید خود را تا بهشت الهی بدرقه خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم با رعایت اصول بهداشتی اندیشیده شده است.فرماندار اندیمشک شهدا را مایه عزت و افتخار دانست و گفت: مردم شهید پرور اندیمشک با تقدیم فرزندان خود در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب همواره حماسه آفرین بوده اند.

جهانگیری بازگشت شهید نظری پس از چهار سال چشم انتظاری خانواده معزز این شهید گرانقدر و مردم اندیمشک را عنایت پروردگار عنوان کرد.

شهید مدافع حرم سروان پاسدار مهدی نظری در هجوم نیروهای تکفیری در ۲۰ مردادماه سال ۹۵ در منطقه حلب به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد.پیکر شهید نظری چندی پیش در تفحص انجام گرفته در کشور سوریه شناسایی و شامگاه امروز پس از گذشت بیش از چهار سال به اندیمشک باز خواهد گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار