دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

بستری ۳۱۲ بیمار در بخش‌های کرونا

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت تعداد بیماران بستری بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ دوشنبه ۲۱ مهرماه ۳۱۲ نفر است

کد مطلب: ۱۱۳۰۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۳۱۲ بیمار در بخش‌های کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۵۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۷ مورد به کرونا قطعی است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه استان بوشهر ۱۵ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.
کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۲۱ مهر تأیید و اعلام شد گفت: متأسفانه در روزهای گذشته یک بانوی ۳۸ ساله تبعه افغانستان با سابقه بیماری قلبی عروقی، دو بانوی ۶۵ و ۶۶ ساله با سابقه دیابت و فشارخون بالا، یک آقای ۷۰ ساله با سابقه بیماری قلبی و یک نوجوان ۱۷ ساله با بیماری زمینه‌ای براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
وی عنوان کرد: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۱ مهرماه به عدد ۶۳۹ رسیده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴۸ نفر نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
کشمیری تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۳۸۲۴ نفر از هم استانی‌های ما به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۹۴۳۸ نفر به‌طورقطع از این بیماری بهبودیافته‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در سواحل از سوی مردم ازجمله استفاده نکردن از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ازجمله مشکلات ما است که ادامه این روند باعث فعال ماندن زنجیره انتقال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار