کرونا؛ فرصتی برای جلوگیری از جذب آموزش دهنده‌های نهضتی

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سواد آموزی شرایط کنونی را بهترین فرصت برای گسترش آموزش فرد به فرد با استفاده از ظرفیت با سوادان خانواده ها، جلوگیری از جذب آموزش دهنده جدید دانست و بیان کرد در شرایط فعلی کرونا، مدارس آموزش های  حضوری کمتری ارائه می دهند، بنابراین امکان اینکه بتوانیم کلاسهای حضوری برای سوادآموزان برگزار کنیم کم شده است، لذا لازم است با تدوین چارچوب مناسب برای متناسب سازی شرایط فعلی آموزش اقدام شود.

کد مطلب: ۱۱۳۰۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کرونا؛ فرصتی برای جلوگیری از جذب آموزش دهنده‌های نهضتی

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، سومین جلسه شورای مرکزی سازمان نهضت سواد آموزی تشکیل و محمد زاده در این جلسه بیان کرد: علاوه بر بهره مندی از ظرفیت شبکه اجتماعی شاد با یستی فرایند آموزشی از طریق سامانه تحت وب را با جدیت دنبال وعملیاتی کنیم.

معاون وزیر ورییس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به قطب بندی استانها و تعیین معین برای هر یک از آنها خواستند بصورت حضوری و تلفنی فعالیت کلاس گذاری ، نظارت و فرایند آموزشی پیگیری ومتناسب سازی شوند تا با روش ها و رویه های آموزشی با شرایط کرونا بتوان با شعار هر خانه یک کلاس سواد آموزی، اهداف پیش بینی شده محقق شود.

محمد زاده همچنین افزود: معاونین سواد آموزی استانها هر چه زودتر کاربران سامانه سواد آموزی تحت وب را در شهرستانها و مناطق خود آموزش دهند و برای اجازه ثبت نام در سامانه تحت وب اعلام آمادگی کنند.

محمد زاده شرایط کنونی را بهترین فرصت برای گسترش آموزش فرد به فرد با استفاده از ظرفیت با سوادان خانواده ها ودانش آموزان دوره متوسطه وجلوگیری از جذب آموزش دهنده جدید و جلوگیری از تعهدات بعدی که ایجاد می شود دانست و گفت: باید قبول کنیم در شرایط فعلی کرونا، مدارس آموزش های حضوری کمتری ارائه می دهند، بنابراین امکان اینکه بتوانیم کلاس های حضوری برای سوادآموزان برگزار کنیم کم شده است، لذا لازم است با تدوین چارچوب مناسب برای متناسب سازی شرایط فعلی آموزش باشرایط استانها اقدام شود و در کنار کلاسگذاری پالایش بی سوادان هم طبق چارچوب که تهیه می شود اقدام شود.

در این جلسه پیشنهاد معاون آموزشی در خصوص تشویق و لحاظ کردن شناسایی بی سوادان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از پنجم استانها به عنوان عملکرد واصلاح پایگاه در کلاسگذاری سال 1399 مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار