رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

اختتامیه مجلس دانش آموزی دوره نهم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از برگزاری اختتامیه مجلس دانش آموزی دوره نهم به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه مجلس دانش آموزی دوره نهم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود

اسماعیل خرامیده در گفت و گو با پانا گفت: برابر برنامه ریزی به عمل آمده مقرر بود که جلسه اختتامیه مجلس دانش آموزی دوره نهم در اسفند ماه ۹۸ برگزار شود که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این موضوع محقق نشد و تمام سعی و تلاش مسئولین دبیرخانه مجلس دانش آموزی بر این بود که در شرایطی مناسب این مراسم به صورت حضوری برگزار شود که شرایط لازم فراهم نشد.

وی افزود: با توجه به اینکه دوره مجلس دانش آموزی دو ساله است و برابر بخشنامه معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مراسم اختتامیه دوره مجلس دانش آموزی در روز سه‌شنبه ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۴ لغایت ۱۷ به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مقام عالی وزارت برگزار می شود .

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان اظهار کرد: در خصوص برگزاری منظم این مراسم هماهنگی لازم با اعضای مجلس دانش آموزی نهم که در شهرستان های قشم، بندرخمیر و حاجی آباد ساکن هستند به عمل آمده، این مراسم در سالن ویدئو کنفرانس اداره کل استان هرمزگان با حضور مدیرکل محترم معاون پرورشی و فرهنگی محترم و اعضای مجلس دانش آموزی دوره نهم برگزار می شود.

شایان ذکر است، از استان هرمزگان آریان نجارزاده از شهرستان حاجی آباد، فاطمه قنبری از شهرستان خمیر، آیدا آرامی و امیر حسین اسلامی از شهرستان قشم بودند که دو سال به عنوان نمایندگان استان هرمزگان در مجلس دانش آموزی کشور حضور داشتند که جا دارد از تلاش و همراهی این بزرگواران تشکر شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار