کدام نماینده‌ها با خرج شهرداری به مشهد رفتند؟

تهران (پانا) - فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس یازدهم از قرار معلوم مهمان شهرداری مشهد بوده‌اند و هر کدام از نمایندگان حاضر دراین سفر، حداقل یک همراه با خود داشتند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کدام نماینده‌ها با خرج شهرداری به مشهد رفتند؟

روزنامه اعتماد نوشت: «علاوه بر سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی، رییس فراکسیون محرومیت‌زدایی و نماینده فریمان- شهرستانی واقع در ۷۰ کیلومتری مشهد- ۱۴ نماینده دیگر به مرکز استان خراسان رضوی سفر کرده‌اند.

مجتبی توانگر نماینده تهران، حسین رییسی نماینده جاسب، غلامرضا منتظری نماینده گرگان، مصطفی طاهری نماینده زنجان، محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت، سارا فلاحی نماینده ایلام، فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین و رحمت‌اله فیروزی نماینده نطنز حضور داشته‌اند.

علی خضریان، رجب رحمانی، احد آزادی‌خواه، نعمت‌الله توان، صمدالله محمدی، محمد گلستانی‌نژاد، حسین رحیم‌طرقی و جواد عسگری نمایندگان تهران، تاکستان، ملایر و بافت دیگر نمایندگانی بودند که در قالب فراکسیون محرومیت‌زدایی به مشهد سفر کردند.

هرکدام از نمایندگان حاضر در این سفر، حداقل یک همراه با خود داشتند. به عنوان نمونه خضریان و توانگر نمایندگان تهران هرکدام ۳ همراه در این سفر داشتند که از قضا ۲ نفر از همراهان‌‌شان نام خانوادگی مشابه با این نمایندگان دارند. کمترین همراه حاضر در این سفر به سارا فلاحی، نماینده ایلام اختصاص دارد که یک همراه با خود به مشهد برده و بیشترین همراه نیز به محمدرضا مبلغی، نماینده کوهدشت که ۶ همراه برایش ثبت شده است. پس از فلاحی، فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین با ۵ همراه و مصطفی طاهری با ۴ همراه در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

جالب آنکه برای قاضی‌زاده‌هاشمی و سیدمحمد پاک‌مهر، نمایندگان فریمان و بجنورد در این سفر همراهی به ثبت نرسیده که احتمالا ناشی از نزدیکی حوزه انتخابیه آنان به شهر مشهد است.

فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس یازدهم به مشهد از قرار معلوم میهمان شهرداری مشهد بوده‌اند و علاوه بر هزینه ایاب و ذهاب، هزینه اسکان و خورد و خوراک‌شان نیز از محل بودجه شهرداری مشهد تامین شده است. شهرداری که حداقل در ظاهر به اصلاح‌طلبان نزدیک است ولی از قرار معلوم، این روزها چندان بی‌میل به اصولگرایان نیست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار