کلاری: کمک‌های مومنانه منجر به تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در دانش آموزان می شود

شیراز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس، از توزیع 4 هزار بسته کمک مومنانه شامل هزار بسته کمک‌های معیشتی، هزار بسته پوشاک و 2 هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نواحی شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کلاری: کمک‌های مومنانه منجر به تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در دانش آموزان می شود

محسن کلاری در مراسم استقبال از کاروان کمک‌های مومنانه فرهنگیان استان در محل این اداره کل گفت: در این حرکت مومنانه روحیه انفاق و نیکوکاری برای دانش‌آموزان موج می‌زند و دانش‌آموزان باید به فکر هم کلاسی‌های خود باشند و از این حرکت‌ها درس بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه همه تلاش‌هایی که در حوزه تعلیم و تربیت صورت می‌گیرد و تمام آنچه که معلمان و کادر مدارس دنبال می‌کنند باید منجر به تغییر رفتارهای حیات طیبه در دانش‌آموزان شود گفت: موضوع آموزش فراز و نشیب‌های بسیاری دارد، اما آنچه که در این شرایط خاص برای دانش‌آموزان اهمیت دارد موضوع تربیت است که امیدواریم به وسیله این رفتارها و برنامه ها در دانش آموزان نهادینه شود.

کلاری این کمک های مومنانه را برگرفته از احساس مسئولیت، غیرت و نگاه مومنانه دانست و گفت: اکنون که امکان حضور دانش آموزان در مدارس نیست این اتفاق بزرگی است که توسط روسای آموزش و پرورش استان، فرهنگیان بسیجی و اداره مشارکت های مردمی و اداره شاهد اداره کل آموزش و پرورش فارس صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این حرکت ها فضای آموزش و پرورش را به روحیه انفاق و نیکوکاری عطرآگین کرده است، گفت: این همان چیزی است که ما برای دانش آموزان همیشه به عنوان یک نگاه، ایده آل و خروجی در رابطه با سند تحول بنیادین در نظر داریم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در شرایط کنونی بهترین کار خیّرین، توجه به دانش آموزان بی بضاعت است و اظهار امیدواری کرد که این کمک ها با مشارکت خیرین ادامه داشته باشد تا مرهمی باشد بر زخم‌های دانش آموزان عزیزی که در شرایط اقتصادی موجود دچار مشکل هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: این سازمان با همکاری اداره کل و ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس برای سومین بار مبادرت به جمع آوری کمک های مومنانه کرده است که شامل پوشاک با ارزش هر بسته 300 هزار تومان، اقلام معیشتی و نوشت افزار با ارزش هر بسته 80 هزار تومان است.

طرح ملی لبخند رضایت که توسط سازمان بسیج فرهنگیان کشور برگزار شده، بیش از 10 هزار بسته معیشتی و کمک‌های مومنانه و اقلام پوشاک و لوازم التحریر در فارس جمع‌آوری شده که امروز به سراسر استان ارسال شد تا بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار