مهلت شرکت در بخش‌های رقابتی سومین جشنواره «تئاتر کوتاه کیش» تمدید شد

تهران (پانا) - با توجه به پاندمی ویروس کرونا مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی سومین جشنواره ملی«تئاتر کوتاه کیش» تا هشتم آبان ماه تمدید شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مهلت شرکت در بخش‌های رقابتی سومین جشنواره «تئاتر کوتاه  کیش» تمدید شد

به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش:با توجه به پاندمی ویروس کرونا، دشواری تمرین تئاتر و درخواست جمعی از هنرمندان، مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی سومین جشنواره ملی«تئاتر کوتاه کیش» تا هشتم آبان ماه تمدید شد.

هنرمندان متقاضی حضور در جشنواره تئاتر کوتاه کیش، حداکثر تا 8 آبان99 فرصت دارند فرم شرکت در سومین دوره‌ «تئاتر کوتاه کیش» را روی پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی kishtheaterfestival.ir به صورت آنلاین تکمیل کرده و تا 8 آبان، نسخه نهایی فیلم اجرای خود را به شکل فیزیکی به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

«نمایش‌های ساحلی»، «نمایش های کافه‌ای»،«طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مکتوب» و «عکاسی» ، بخش‌های رقابتی این دوره‌ جشنواره تئاتر کوتاه کیش هستند.

سومین جشنواره ملی تئاتر کوتاه با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، برای سومین سال متوالی در آذر امسال با هدف حمایت و تقویت جایگاه تئاتر کوتاه، هویت بخشی به نمایش های کافه ای و ساحلی و حمایت از طرح ها و ایده های خلاق نمایشی در جزیره کیش برگزار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار