سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

اصفهان، نجف آباد، کاشان و خمینی شهر کمتر از سایر نقاط قرمز کرونا از ماسک استفاده می کنند

۱۶۴۶ بیمار کرونایی در استان بستری هستند

اصفهان ( پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد براساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از میان ۴۷ شهر با وضع قرمز کرونا در کشور، اصفهان، نجف آباد، خمینی شهر و کاشان از جمله شهرهایی هستند که کمتر از ماسک استفاده می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اصفهان، نجف آباد، کاشان و خمینی شهر کمتر از سایر نقاط قرمز کرونا از ماسک استفاده می کنند

آرش نجیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت کرونای اصفهان و 22 شهرستان به غیر از کاشان و آران و بیدگل، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تست کرونای یک هزار و 69 نفر از هم استانی‌ها مثبت اعلام شد که از این تعداد 215 نفر بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر 1646 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند و در بازه زمانی24 ساعت گذشته 164 نفر از بیمارستان‌ها مرخص شدند و حال 260 بیمار کرونایی وخیم است. از مجموع بستری شدگان بیماران مبتلا به کرونا، 34 نفر در مقابل ویروس تسلیم شدند و جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان موارد فوتی این بازه زمانی، گفت: 34 نفر در مقابل ویروس کرونا تسلیم شدند و فوت کردند که از این تعداد فوت 14 نفر آنها مثبت قطعی گزارش شده است.

وی تصریح کرد: 53 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شدند و از مجموع بستری‌شدگان دانشگاه علوم پزشکی کاشان7 نفر فوت کردند.

نجیمی تاکید کرد: بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از میان 47 شهر با وضع قرمز کرونا در کشور، اصفهان، نجف آباد، خمینی شهر و کاشان از جمله شهرهایی هستند که کمتر از ماسک استفاده می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار