مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در بازدید از مرکز مشاوره معلمان استان:

کارهای بسیار بزرگی از دست مشاوران برمی آید

اصفهان ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد با توجه به اینکه مشاوران به صورت دلی کار می کنند مطمئناً تاثیرگذاری خوبی در سلامت روحی و روانی خانواده ها خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۱۳۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کارهای بسیار بزرگی از دست مشاوران برمی آید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه معاون فرهنگی و پرورشی این اداره از مرکز مشاوره معلمان استان بازدید و با همکاران دیدار و گفتگو کرد.

محمد اعتدادی در جمع مشاوران اظهار کرد: خوشحالم که در جمع با ارزش مشاوران حضور دارم، چرا که هر یک از شما دانشمند و فرهیخته هستید که بسیاری از مشکلات خانواده ها به دست شما حل می شود.

وی افزود: کارهای بسیار بزرگی از دست مشاوران برمی آید که نباید از کنار آنها به سادگی عبور کرد. مشاوره درست بسیاری از مشکلات و دغدغه خانواده ها را کم می کند و این کار باعث پیشرفت روبه جلو خانواده و دانش‌آموزان خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مشکلات روانی خانواده ها بیش از گذشته است و این کارِ مشاوران را سخت تر می‌کند که البته با توجه به اینکه همکاران این مرکز به صورت دلی کار می کنند مطمئناً تاثیر گذاری خوبی در سلامت روحی و روانی خانواده ها خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار