مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان خبر داد:

نام نویسی بیش از 450 هزار خانوار در طرح توزیع الکترونیک نفت سفید

منطقه زاهدان بیشترین مصرف کننده گاز مایع و نفت سفید در کشور است

زاهدان (پانا) - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از نام نویسی ۴۵۴ هزار و ۴۴۳ خانوار زیر پوشش این منطقه در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی «صدف» به منظور دریافت سهمیه گاز مایع و نفت سفید خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نام نویسی بیش از 450 هزار خانوار در طرح توزیع الکترونیک نفت سفید

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محسن وزارتی اظهار کرد: از مجموع خانوارهای نام‌نویسی شده در این سامانه، ۱۷۹ هزار و ۲۷۵ خانوار در ناحیه نفتی زاهدان، ۱۲۴ هزار و ۹۱ خانوار در زابل، ۴۲ هزار و ۳۵۷ خانوار در خاش و ۱۰۸ هزار و ۷۲۰ خانوار در ناحیه نفتی سراوان هستند .

وی گفت: تاکنون بیش‌از ۹۰ درصد خانوارهای نام‌نویسی شده در این طرح در سطح منطقه نفتی زاهدان موفق شدند سهمیه نفت ‌سفید شارژ شده در کارت‌های بانکی خود را دریافت کنند .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: این منطقه به دلیل عدم برخورداری از گاز طبیعی بیشترین تعداد خانوارهای مصرف ‌کننده نفت سفید و گاز مایع کشور را داراست و سالانه مقادیر زیادی از سوخت مایع کشور در این منطقه مصرف می‌شود .

وی بیان کرد: منطقه نفتی زاهدان ۵۰۰ هزار خانوار جمعیت دارد که تاکنون منازل ۴۰ هزار خانوار این منطقه به گاز شهری متصل شده‌اند .

وزارتی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید و ۶۳ هزار و ۸۶۲ تن گاز مایع در منطقه نفتی زاهدان توزیع شده است .

گفتنی است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار