معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

بسته تحولی پیوند سواد و زندگی اجرایی می شود

اصفهان (پانا) - معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اجرایی شدن بسته تحولی پیوند سواد و زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بسته تحولی پیوند سواد و زندگی اجرایی می شود

محمد اسماعیل زاده در گفت و گو با پانا، گفت: بسته اجرایی تحولی « پیوند سواد و زندگی » به عنوان یکی از راهبردهای سوادآموزی جامعه محور در چهار مرکز یادگیری محلی استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ عملیاتی می شود.

محمد اسماعیل زاده، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از ابلاغ بسته اجرایی تحولی «پیوند سواد و زندگی» خبر داد و افزود: این بسته اجرایی از مصوبات شورای راهبردی سند تحول بنیادین و مبتنی بر راهکارهای عملی سند مذکور است و با شش زیر نظام در چهار مرکز یادگیری محلی بعثت شهرستان دهاقان؛ نوجویان شهرستان فلاورجان؛ امام رضای منطقه جرقویه سفلی و آفتاب ناحیه ۴ شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

محمد اسماعیل زاده افزود: این بسته به عنوان یکی از راهبردهای سواد آموزی جامعه در ۴ مرکز یادگیری محلی در سطح استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ و با هدف فراهم کردن زمینه لازم جهت آموزش های سواد آموزی و توانمند سازی مخاطبان در زمینه آموزش مهارتهای حرفه ای بومی، محلی، مهارتهای زندگی، اجتماعی و حقوق شهروندی به مخاطبین کم سواد و بی سواد با توجه به فعالیت ها و گام های اجرایی ارائه خواهد شد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص اهمیت فعالیت این مراکز تصریح کرد: مهمترین وجه تمایز مراکزی که طرح پیوند سواد و زندگی در آن اجرا می شود ایجاد زمینه شکل گیری تعاونی، تامین مواد اولیه، تولید و فروش محصولات بوده و ضمن نیاز سنجی توصیه شده است آموزش هایی از قبیل: گیاهان دارویی، گلسازی، صنایع دستی، فرش بافی، خیاطی، تولید اقلام بهداشتی مانند ماسک، گان و ... در اولویت مراکز مجری طرح قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار