استاندار زنجان: مقابله با کرونا نباید باعث غفلت از تنظیم بازار شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان اعلام کرد در این روزها که همه تلاش‌ها برای مقابله با کروناست نباید نظارت بر بازار کاهش یابد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار زنجان: مقابله با کرونا نباید باعث غفلت از تنظیم بازار شود

فتح الله حقیقی در ستاد تنظیم بازار استان گفت: نظارت ها در بازار باید همچنان هدفمند و موثر ادامه یابد و کسانی که قصد اخلال در نظام توزیع کالا را داشته باشند، به‌عنوان اخلالگران اقتصادی با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی بر روند توزیع مرغ و تخم مرغ در استان و تعهداتی که مرغداران داشتند نیز اشاره کرد و افزود: ما در نامه ای از وزیر جهاد کشاورزی درخواست خواهیم کرد تا در تامین نهاده های دامی به استان زنجان که در زمینه کنترل قیمت مصوب مرغ موفق عمل کرده کمک ویژه ای کند و از طرفی دیگر مرغداران نیز که تعهد کرده اند روزانه 10 تن تخم مرغ و 20 تن مرغ گرم توزیع کنند، باید به تعهد خود عمل کنند.
استاندار زنجان تأکید کرد: باید تا پایان امروز مسئله تامین گوشت مرغ گرم و تخم مرغ تعیین تکلیف و به سرانجام برسد.
مقام عالی استان با بیان اینکه مایحتاج اساسی مردم به میزان کافی موجود است گفت: اگر ارتباط مردم با نهادهای نظارتی بیشتر شود در کنترل بازار موفق خواهیم بود و مهمترین کار ویژه ما حفظ آرامش بازار و مردم است.
حقیقی تمامی مصوبات ستاد تنظیم بازار استان را لازم الاجرا دانست و افزود: تصمیمات این ستاد کاملا عادلانه و در جهت رفاه حال مردم و تولیدکنندگان اتخاذ می شود و نباید این تصمیمات به گونه ای دیگر اجرا و یا تفسیر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار