کتاب دو گام تا خدا به چاپ رسید

کاشمر(پانا)-کتاب دو گام تا خدا به چاپ رسید و در فروشگاه های فرهنگی در دسترس است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کتاب دو گام تا خدا به چاپ رسید

نجمه صاحب زمانی نویسنده کتاب های دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: انگیزه من از نوشتن کتابهای دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی که به خاطر آرامش و امنیت ما خون پاکشان بر زمین ریخته است.
وی در تشریح فعالیت های خود در حوزه نویسندگی، گفت: چهار جلد رمان اجتماعی و ۱۰ کار دفاع مقدسی دارم با عنوان های بربال فرشته، پیله ای برای پرواز، خفتگان بیدار، سوغات کربلا، ماه کوثر، هجران یعقوب، اوهنوز هم هادیست، دوگام تا خدا، زنگ ایثار و کتابی که تازه ویرایش اش تموم شده است ، به عنوان شب دهم از زندگی نامه سیزده شهید روستای فرح آباد و سوژه جدیدم زندگی نامه همسر جانبازی است که سالها صبوری کرده و اسطوره ای به نام برای بانوان سرزمینم ایران است.
وی گفت: تمام سوژه هایی که تا کنون کار کردم هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و مانند مادری که نمی تواند بین فرزندانش یکی را انتخاب کنند من هم نمی توانم بگویم کدامیک بهترین هستند واین امر را به خوانندگان واگذار می کنم.
صاحب زمانی گفت: از دانش آموزان عزیز می خواهم که شهدایمان را سرلوحه زندگی شان قرار دهند و از سیره و منش بزرگمردی این عزیزان غافل نشود و به وصیت آنها که پیروی از ولایت و تلاش برای استمرار انقلاب اسلامی کوتاهی نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار