همایش تبیین شیوه های نوین تربیتی در بستر شاد

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در جمع معاونین پرورشی ومشاوران مدارس آستانه اشرفیه بر استفاده از شیوه های نوین تربیتی در بستر شاد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش تبیین شیوه های نوین تربیتی در بستر شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان؛ «جمیل عباسی غریب» معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در همایش تبیین شیوه های نوین تربیتی در بستر شاد با بیان این مطلب که با شروع و گسترش ویروس کرونا بحث و پیگیری حضوری مباحث تربیتی دانش آموزان دچاراختلال شده است، بر استفاده از شیوه های نوین تربیتی در بستر فضای مجازی به ویژه «شاد» تاکید کرد.
«عباسی غریب» همچنین با تحلیل مباحث فرهنگی و تربیتی به ویژه مسایل مبتلا به دانش آموزان بر لزوم پیگیری جدی تر مشکلات، معضلات و آسیب های اجتماعی با استفاده از شیوه های مختلف آموزشی، مشاوره خلاقانه و راهکارهای روانشناختی تاکید نمود و خواستاراستفاده از ظرفیت سایر نهادهای مرتبط در مسایل تربیتی و فرهنگی جامعه دراجرای طرح نماد شد.

«سیرتی» مدیر آموزش وپرورش شهرستان آستانه اشرفیه نیز در سخنانی ضمن ارایه گزارش کوتاهی ازعملکرد حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش شهرستان به کسب 12 عنوان استانی دانش آموزان در مسابقات حوزه قرآن، عترت و نماز و همچنین 16 مقام استانی و کشوری در حوزه مسابقات فرهنگی وهنری، این افتخارات را حاصل تلاش گسترده همکاران حوزه پرورشی در مدارس وحوزه ستادی دانست.

گفتنی است در پایان این گردهمایی که با حضور همکاران حوزه پرورشی در سالن اجتماعات کانون شهید باهنر شهرستان آستانه اشرفیه برگزار گردید از2 نفر از همکاران پرورشی مدارس که در شهریور 99 به افتخار باز نشستگی نائل شدند تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار