ضرورت ارتقاء ایمنی در ۲۱۱ شهربازی استان تهران

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به تکلیف شهرداری‌ها نسبت به ایمنی شهربازی ها بر ارتقا کیفیت ایمنی و استاندارد ۲۱۱ شهربازی استان تهران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ارتقاء ایمنی در ۲۱۱ شهربازی استان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه استاندارد با اشاره به لزوم اجرایی شدن مصوبات اظهار داشت: همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات این جلسه هستند و عدم اجرای مصوبات به معاونت سیاسی استانداری انعکاس داده شود تا پیگیری های لازم به عمل آید.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم استانداردسازی شهربازی ها، شهرداران موظف و مکلف هستند که اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند و با توجه به افزایش تعداد شهربازی های استان تهران از ۳۴ شهربازی در سال ۹۲ به ۲۱۱ شهربازی فعلی این امر باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار تهران تاکید کرد: شهرداران مناطق ۲۲ گانه تهران و همچنین شهرداران شهرهای استان تهران به لحاظ قانونی مکلف به حفظ سلامت شهروندان هستند از اینرو استانداردسازی شهربازی ها اولویت جدی است که باید پیگیری شود، به همین نسبت اقدامات لازم جهت استانداردسازی پله های برقی و متحرک نیز ضروری است.

محسنی بندیی در ادامه گفت: در مورد جایگاه های سی ان جی که شهرداری ها مالک آن ها هستند نیز اقدامات لازم به منظور افزایش ایمنی و سطح استاندارد این جایگاه ها باید پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار