32 برنامه محوری به مناسبت هفته سلامت روان در مدارس سیستان و بلوچستان برگزار می شود

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان از برگزاری 32 برنامه محوری ویژه هفته سلامت روان در مناطق و شهرستان های سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
32 برنامه محوری به مناسبت هفته سلامت روان در مدارس سیستان و بلوچستان برگزار می شود

رضا بامری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: به منظور گرامیداشت هفته سلامت روان و با توجه به شعار تعیین شده از سوی سازمان جهانی بهداشت با عنوان "سلامت روان برای همه: سرمایه گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر برای همه، همه جا"، اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برنامه های ویژه ای را در شرایط همه گیری ویروس کرونا اجرا می کند.

وی افزود: برنامه‌های متنوع هفته سلامت روان با هدف ایجاد تغییرات مثبت در دانش، نگرش و رفتار دانش آموزان نسبت به موضوع سلامت روان، ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و خدمات حوزه مشاوره در شهرستان ها و مناطق برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری حضوری و یا مجازی این برنامه ها با توجه به اختیار مناطق و شهرستان ها واگذار شده است، گفت: انتخاب اعضای تشکل اجتماعی همیاران مشاور از میان دانش آموزان سیستان و بلوچستانی نیز در این هفته انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این تشکل از هر کلاس درس یک نفر به عنوان رابط دانش آموزان با مشاور مدرسه انتخاب می شود و برنامه ها و فعالیت های سلامت روان را در طول سال پیگیری می کند.

بامری خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان در این هفته پیام هایی ویژه مدیریت استرس ناشی از پیامدهای کرونا به دانش آموزان و خانواده ها داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار