علی‌نژاد: رقابت‌ها نشان داد انتخابات فدراسیون دوومیدانی مهندسی نشده است

تهران (پانا) - معاون وزیر ورزش و جوانان بر سلامت انتخابات فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
علی‌نژاد: رقابت‌ها نشان داد انتخابات فدراسیون دوومیدانی مهندسی نشده است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد پس از پایان انتخابات فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: امیدوارم جامعه دوومیدانی در این ۴ سال به اهداف خود برسد. این رشته در بازی های آسیایی می‌تواند نقش مهمی در مدال آوری ایران داشته باشد. در المپیک هم ما یک بار توسط حدادی به مدال رسیده‌ایم و این امر دور از دسترس نیست.

او در ادامه افزود: لازمه موفقیت همدلی است تا در کنار هم بتوانیم دوومیدانی را رشد بدهیم. وزارت ورزش و کمیته المپیک از این رشته کماکان حمایت می‌کنند و امیدوارم شاهد موفقیت های هر چه بیشتر این رشته باشیم.

علی نژاد خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم بعد از مدت ها رییس این فدراسیون مشخص شد. ما تلاش داشتیم انتخابات در اسفند برگزار شود اما بدلیل شیوع کرونا مهیا نشد.

وی افزود: رقابتهای این چنینی نشان دهنده این است مهندسی در انتخابات نداریم. این تکثر از جهتی خوب است و نشان می دهد سلایق متفاوت است اما از سویی نشان می دهد ممکن است در آینده در مجموعه شاهد تنش و اختلاف باشیم به همین دلیل به رییس جدید فدراسیون تاکید کردم شاهد هم افزایی هر چه بیشتر باشیم‌.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: هم رییس فدراسیون و هم خانواده دوومیدانی باید حفظ آرامش را در دستور کار قرار دهد. باید به رییس جدید فرصت کافی داده شود. جامعه دوومیدانی باید با تدبیر جلو برود تا مثل گذشته شاهد تنش در این رشته نباشیم.

علی نژاد درباره زمان برگزاری انتخابات ۳ فدراسیون شطرنج، بدنسازی و اتومبیلرانی گفت: شطرنج ۶ آبان برگزار می شود. انتخابات بدنسازی و اتومبیلرانی هم بلافاصله با اعلام صلاحیت ها برگزار می شود.

وی درباره حضور برخی سرپرستان در انتخابات فدراسیون ها گفت: قرارمان بر این بوده هر کاندیدایی بخواهد کاندیدا شود باید انصراف بدهد که این کار انجام شده است.

لینک کوتاه:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار