رییس کانون نابینایان بصیر:

خدمات رسانی به نابینایان در سطح شهر با مشکلات زیادی همراه است

پانا(تبریز) - رییس کانون نابینایان بصیر عنوان کرد شهر تبریز شهر اولین ها بود. متاسفانه اما امروز اولین ها از بین رفته، اولین مدرسه نابینایان و ناشنوایان در تبریز راه اندازی شده اما سالیان سال است که در زمینه خدمات رسانی به نابینایان مشکلات زیادی وجود دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمات رسانی به نابینایان در سطح شهر با مشکلات زیادی همراه است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، رفعتی تصریح کرد: دسترس پذیری برای افراد معلول در شهر با مشکل روبرو است و باید گفت: معابر عمومی و محیط شهر و ساختمان های اداری و تجاری برای معلولین مناسب سازی نشده‌اند.
وی اظهار کرد: قانون حمایت از حقوق معلولین در سال ۹۶ تصویب شد و مفاد این قانون ۳۴ ماده‌ای در استان های مختلف اجرا می شود که ماده ۵ و چهار آن در تبریز به درستی اجرا نمی‌شود.
رئیس کانون نابینایان بصیر گفت: وسایل حمل و نقل عمومی باید برای معلولین مناسب سازی شود و استفاده از حمل و نقل عمومی برای معلولین رایگان باشد که در تبریز با مشکل مواجه هستیم.
رفعتی افزود: ۶ هزار نفر در استان زیرنظر کانون نابینایان بصیر قرار دارند که در کشور شناخته شده است اما در تبریز با مشکل مواجه است.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک این روز به روشندلان گفت: برنامه بازدید از کانون نابینایان توسط اعضای شورا در روزهای آتی صورت خواهد گرفت.
شهرام دبیری اظهار کرد: امیدوارم با همکاری شورا و شهرداری اقدامات لازم برای بهبود اوضاع جهت حضور روشندلان در سطح شهر انجام گیرد.
در ادامه از رییس کانون نابینایان بصیر و هیات همراه به نمایندگی از جامعه روشندلان با اهدای لوحی قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار