رئیس کمیته امداد مناطق ۹ و ۱۰ تهران خبر داد:

مشارکت خیر مقیم آمریکا در طرح احسان حسینی

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد مناطق 9 و 10 تهران از مشارکت خیر مقیم آمریکا در طرح احسان حسینی برای کمک به خانواده های ایتام خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت خیر مقیم آمریکا در طرح احسان حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا قنبری، با اشاره به کمک های حامیان و خیران در قالب طرح اطعام و احسان حسینی، گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون هزار و 500 سبد کالا در قالب طرح اطعام حسینی و 24 هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی میان خانوارهای تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند توزیع شده است.
رئیس کمیته امداد مناطق 9 و 10 تهران با بیان اینکه بیش از 12 میلیارد تومان برای اجرای طرح های احسان واطعام حسینی هزینه شده است؛ افزود: اجرای این طرح ها با همکاری حامیان و خیران با هدف تهیه و توزیع سبد کالا و غذای گرم میان خانوارهای تحت حمایت و سایر نیازمندان تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
وی در ادامه به مشارکت یکی از ایرانیان مقیم آمریکا در طرح احسان حسینی اشاره کرد وگفت: این خیر کمک های خود را برای کمک به خانواده های ایتام از طریق یکی از اقوام خود در مناسبت های مختلف به این نهاد اهداء می کند.
رئیس کمیته امداد مناطق 9 و 10 با اشاره به کمک شش میلیون تومانی این خیر مقیم آمریکا، بیان کرد: با این مبلغ در قالب طرح احسان حسینی 10 سبد کالا حاوی مواد غذایی از جمله برنج، روغن، گوشت مرغ، تن ماهی، ماکارونی، حبوبات،رب گوجه فرنگی، لبنیات و ... مواد بهداشتی از جمله مایع ظرفشویی، پودر رختشویی، صابون و ... به ارزش هر سبد 600 هزار تومان تهیه و میان خانواده های ایتام تحت حمایت این نهاد توزیع شد.
وی یادآور شد: این خیر ایرانی مقیم آمریکا در ایام ماه رمضان نیز در قالب طرح اطعام و افطاری نیز مبلغ دو میلیون تومان برای تهیه و توزیع غذای گرم میان خانواده های تحت حمایت به این نهاد اهداء کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار