651 صنف در کاشان موفق به دریافت تسهیلات حمایتی شده اند

کاشان (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان اعلام کرد بر اساس آخرین آمار از مجموع یک هزار و ۲۶۲ نفر متقاضی دریافت وام تسهیلات کرونا، تاکنون 651 نفر در این شهرستان موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۹۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
651 صنف در کاشان  موفق به دریافت تسهیلات حمایتی شده اند

مسعود خاندایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاشان در سطح استان اصفهان رتبه اول تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا را به خود اختصاص داده است و مبلغ ۲۴۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال تسهیلات به واحدهای صنفی آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.
وی با تاکید بر سرعت‌بخشی در مراجعه و نام‌نویسی متقاضیان دریافت این تسهیلات افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه کارا برای نام‌نویسی و دریافت تسهیلات مورد نظر اقدام کنند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان تاکید کرد: برای حفظ اشتغال در کسب و کارها و حوزه حمل و نقل که از شرایط شیوع ویروس کرونا دچار آسیب و خسارت شدند، اعتباری پیش‌بینی شده است که تاکنون با برگزاری هشت نشست کارگروه بانک‌ها و موسسه‌های مالی شهرستان، روند رسیدگی به درخواست‌ها و اعطای این تسهیلات با قوت پیگیری می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا تا پایان مهر امسال‌ تمدید شده است.
خاندایی تصریح کرد: بر اساس بخشنامه مورد نظر، فرصت دریافت وام‌های ودیعه مسکن برای مستاجران نیز تا پایان دی‌ماه تمدید شده است.
بیش از ۱۵ هزار واحد صنفی زیر پوشش ۵۰ اتحادیه در شهرستان کاشان فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار