استاندار خوزستان:

شاخص‌های توسعه در مسجدسلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا پایین‌تر از متوسط استانی است 

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان عنوان کرد با توجه به اینکه شاخص‌های توسعه در شهرستان های مسجدسلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا نسبت به شاخص های استان پایین تر است، تلاش می‌کنیم اقداماتی انجام دهیم تا به سمت عدالت‌محوری پیش رویم.

کد مطلب: ۱۱۲۹۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شاخص‌های توسعه در مسجدسلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا پایین‌تر از متوسط استانی است 

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان چهارمین نشست بررسی مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا شامگاه شنبه ۱۹ مهرماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان برگزار شد.
استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: با توجه به اینکه شاخص‌های توسعه در این شهرستان ها نسبت به شاخص های استان پایین تر است تلاش می‌کنیم اقداماتی انجام دهیم تا به سمت عدالت‌محوری پیش رویم.
وی افزود: از این جهت برنامه‌هایی در دست اقدام است و پیگیری‌ها در حال انجام است و دفتر فنی استانداری مسئول پیگیری کارهای عمرانی است و دفتر سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی نیز پیگیر طرح های مربوط به شهرک‌های صنعتی و سایر سرمایه گذاری ها است و دستگاه های خدمات رسان نیز پیگیر کارهای مربوط به حوزه های زیرساختی و خدماتی هستند.
شریعتی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات اختصاصی بتوانیم شاخص‌ها را تا حدودی بهبود ببخشیم و روند خدمات رسانی در این شهرستان ها با شرایط و شاخص های بهتری تداوم یابد.
استاندار خوزستان تصریح کرد: امروز تصمیم گرفته شد که برای راه‌های روستایی در این چهار شهر تا سال آینده ۱۸۰ کیلومتر ساخته شود تا از لحاظ این شاخص این شهرستان ها به متوسط استانی نزدیک‌تر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار