معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

زنگ استکبارستیزی در مدارس استان نواخته می‌شود

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت به مناسبت گرامی داشت روز ملی مبارزه با استکبار، زنگ استکبارستیزی در مدارس استان نواخته می‌شود و سپس دانش آموزان در برنامه محوری در شهر و روستای خود شرکت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۹۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در مدارس استان نواخته می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علی موحدی در نشست شورای هماهنگی تشکلهای‌ دانش‌آموزی ویژه گرامی داشت یوم الله سیزده آبان ماه، اظهار کرد: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت تعدادی از دانش آموزان مبارز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سبب شده است تا 13 آبان به یک روز تاریخی و سرنوشت ساز در جمهوری اسلامی تبدیل شود.

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی گرامی داشت یوم الله سیزده آبان ادامه داد: با توجه به تقارن روز سیزده آبان با میلاد نبی اکرم و هفته وحدت و تعطیلی این روز، امسال زنگ استکبار ستیزی در روز دوازدهم آبان ماه در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مرکز استان و شهرستانها-مناطق با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مراسم نمادین استکبار ستیزی در یکی از مدارس برگزار می شود و سپس معلمان و دانش آموزان در تجمع گرامیداشت این روز بزرگ در شهر و روستای خود شرکت می‌کنند.

موحدی بیان کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در فضای حقیقی و مجازی، برگزاری نمایشگاه‌های حضوری و مجازی، فضاآرایی مراکز آموزشی و پرورشی و ادارات آموزش و پرورش، برگزاری مسابقات تولید پادکست، ویدیو کست، موشن گرافی، پخش اسلاید، عکس و عکس نوشته در فضای مجازی و شبکه شاد، برگزاری جشنواره استانی طراحی پوستر و نقاشی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای دانش آموز از دیگر برنامه های آموزش و پرورش به این مناسبت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار