مهندس درفشی معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در جلسه شورای مدیران :

تامین مسکن گامی مهم برای توسعه پایدار است

زنجان (پانا) - مهندس درفشی معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در جلسه شورای مدیران بنیاد مسکن استان زنجان که با حضور مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان و معاونین وی برگزار شد، یکی از اولویت های مهم در سال جهش تولید را تأمین مسکن بر شمرد و گفت: تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است.  که در حال حاظر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تامین مسکن گامی مهم برای توسعه پایدار است

وی با بیان اینکه مسکن باعث ایجاد تحرک در سایر بخش های اقتصادی می شود، خواهان تسریع در روند اجرای پروژه های مسکن شهری و روستایی شد.

مهندس درفشی در ادامه استفاده از توان و ظرفیت نیروی انسانی بیرونی به ویژه در حوزه های فنی و مهندسی اعم از مشاورین،پیمانکاران و …. در راستای ارتقاء سازمان و کاهش هزینه ها را امری مهم و ضروری دانست و افزود : داشتن نگاه مهندسی به سازمان و مدیریت بر هزینه ها ،توسعه و رونق مسکن و سرمایه گذاری در این زمینه و شناسایی منابع های مختلف اعم از منابع دهیاری های و … و ایجاد ثروت افزایی از نکات مهمی است که باید در راستای تحقق اهداف این نهاد انقلابی به آن توجه نمود.

وی بر استفاده از نیروهای توانمند، تخصصی و متعهد و استفاده از اختیارات و زمین های تملک شده و همچنین داشتن ارتباطی موثر و هدفمند با سایر دستگاه ها و ارگان ها و ایجاد تشکیلاتی هدفمند تاکید کرد و تصریح کرد: تعامل ویژه بنیاد مسکن استان زنجان با دستگاه های اجرایی به ویژه استانداری و بانک ها موجب شده که این نهاد در اجرای فعالیت های عمرانی همواره پیشتاز باشد، به طوری که طراحی ها و سیاست گذاری ها همواره مبتنی بر منافع این نهاد بوده است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تاکید کرد: با ایجاد فرصت های جدید فنی و مهندسی و تعامل ویژه درون و برون سازمانی و استفاده از ظرفیت های دستگاه ها ، دهیاری ها و فرمانداری ها می توان در پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی موفق عمل نمود.

مهندس درفشی بر داشتن ارتباطی تنگانگ با عوامل موثر تصمیم ساز کشوری و استانی به ویژه نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: بنیاد مسکن مجموعه ای است که تاکنون هیچگونه هزینه ای برای دولت نداشته و همواره با ارزش آفرینی و داشتن فکری نو و دانش محور با گرایش فنی و مهندسی توانسته پتانسیل و ظرفیت های جدیدی را برای توسعه کشور ایجاد نماید.

وی بر استفاده از ظرفیت منابع دولتی و ایجاد پروژه های مشارکتی بین دهیاران، فرمانداری ها و شهرداری ها تاکید نمود.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور یادآور شد: پاک دستی بین مجموعه این نهاد انقلابی یک نوع اعتمادی در جامعه به وجود آورده است که می توان گفت این موضوع یک ارزش بزرگ اجتماعی تلقی می شود که همه ما باید به آن افتخار نمود.

مهندس درفشی در پایان با بیان اینکه، خوشبختانه استان زنجان در زمینه اجرای طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی، تثبیت جمعیت روستائی و ایجاد اشتغال پایدار، اجرای طرح های هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهری و … موفق عمل نموده است، گفت: بنیاد مسکن استان با دارا بودن مدیران و نیروهای جوان به خوبی توانسته با استفاده از ظرفیت فنی و مهندسی به یک سازمان موثر و کارا در راستای توسعه استان تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار