بیمارستان‌های خصوصی اصفهان وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی می‌شوند

اصفهان ( پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های مرجع و دولتی برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی، از ورود بیمارستان‌های خصوصی و خیریه به چرخه پذیرش بیماران کرونایی از بیستم مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان‌های خصوصی اصفهان وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، آرش نجیمی با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های مرجع و دولتی در نظر گرفته شده برای پذیرش بیماران دارای علائم کرونا اظهار کرد: تعدادی از بیمارستان‌های خصوصی و خیریه استان بر اساس دستورالعمل مشخص شده و باید نسبت به پذیرش و بستری کردن این بیماران با رعایت کامل اصول کنترل عفونت و جداسازی اقدام کنند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش بیماران بستری کرونا در بیمارستان دولتی الزهرا(س) به 650 تخت رسیده و این ظرفیت که 137 تخت آن مربوط به بخش مراقبت‌های ویژه است در حال تکمیل شدن است و تعداد بیماران بستری در این بیمارستان به تنهایی با تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا در برخی استان‌ها برابر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان عیسی بن مریم تکمیل شده گفت: با توجه به محدودیت نیروی انسانی در برخی از بیمارستان‌ها مانند الزهرا(س) ناچار به هماهنگی برای تامین نیرو از بیمارستان‌های دیگر شدیم.

وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل جدید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درباره بیماری کووید 19 و با توجه به روند رو‌به رشد پذیرش بیماران در بیمارستان‌های استان مقرر شد که بیمارستان‌های شهید مطهری لنجان و عسگریه اصفهان به ترتیب 60 و 120 تخت را برای پذیرش بیماران مشکوک کرونا تخصیص دهند.

نجیمی ادامه داد: بیمارستان‌های میلاد و زهرای مرضیه(س) اصفهان از بیست و پنجم مهرماه باید به ترتیب 120 و 60 تخت را برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اختصاص بیمارستان‌های خانواده، سعدی و سینا اصفهان از پایان مهرماه به بیماران کرونایی عنوان کرد: باید هر کدام از بیمارستان‌های مذکور 60 تخت را برای پذیرش و بستری بیماران مشکوک به کرونا اختصاص دهند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: بیمارستان شریعتی باید 50 درصد از ظرفیت تخت فعال خود و بیمارستان شهید آیت الله صدوقی 100 تخت را برای پذیرش و بستری بیماران مشکوک به کووید 19 اختصاص دهند.

وی افزود: بیمارستان امام موسی کاظم(ع) باید 30 تخت از ظرفیت خود را با رعایت کامل اصول کنترل عفونت به پذیرش و بستری اینگونه بیماران در نظر بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار