برگزاری ششمین دوره جشنواره استانی مصباح الهدی با محوریت شناخت امام زمان(عج)

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری ششمین دوره جشنواره مصباح الهدی با محوریت شناخت امام زمان(عج) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ششمین دوره جشنواره استانی مصباح الهدی با محوریت شناخت امام زمان(عج)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی با اشاره به اهمیت طرح مصباح‌الهدی در آشنایی دانش‌آموزان و فرهنگیان با سیره عملی و اخلاقی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: با توجه به وضعیت وجود ویروس کرونا و در راستای ترویج سبک زندگانی ایرانی اسلامی، امسال ششمین جشنواره مصباح‌الهدی با محوریت آشنایی با سیره عملی و اخلاقی امام زمان(عج) در پنج مرحله با برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در راستای منویات مقام معظم رهبری در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مرحله اول (افتتاحیه طرح) با سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) از 5 آبان 1399 آغاز می‌شود، همچنین مرحله دوم مسابقه کتابخوانی هماهنگ استانی، همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در مرحله سوم به تولید محتوا (پادکست ، ویدئو کست و ... )ودر مرحله چهارم در پویش «عشق، یعنی انتظار» درقالب‌های مختلف هنری به رقابت بپردازند.

هاشمی گفت: مرحله پنجم و اختتامیه جشنواره نیز همزمان با میلادامام زمان (عج)، با تقدیر ازمنتخبین برگزار خواهد شد.

او افزود: جامعه اسلامی ما به افرادی آگاه، دین مدار، ولایتمدار و پیرو اهلبیت نیازدارد و لازمه این مهم آشنایی دانش‌آموزان از دوران کودکی با ارزش‌های دینی و زندگانی بزرگان دین و ائمه معصومین علیهم السلام است.

لازم به ذکر است در سال گذشته شهرستان‌های استان تهران در زمینه شناخت سیره امام حسن عسکری (علیه السلام) با تلاش ، همدلی و مشارکت مدیران محترم مدارس، معلمان،دبیران و دانش آموزان و همکاران گرامی و مجریان طرح، فعالیتهای فراگیر و ارزنده ای را انجام داده است که امید می‌رود در سال جاری با همتی دوچندان بتوان سبک زندگی مهدوی را در جامعه جاری و ساری نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار