برگزاری جلسه شورای هماهنگی اولین جشنواره فرهنگی و هنری علمداردر اردبیل

اردبیل (پانا)- جلسه شورای هماهنگی اولین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار اردبیل با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضاء دراداره کل آموزش وپرورش اردبیل برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۲۹۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای هماهنگی اولین جشنواره فرهنگی و هنری علمداردر اردبیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در این جلسه احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به ارتقای کیفیت اجرایی و محتوایی این جشنواره اظهار کرد: بکار بردن زبان هنری در اجرای جشنواره علمدار، یک اتفاق خوب بوده و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، بسیاری از برنامه ها بصورت حضوری برگزار نمی شود ولی بایستی خلاهای اجرای غیر حضوری برنامه ها را در بستر مجازی برطرف کنیم.

او در ادامه با تاکید بر تبیین شخصیت سردار شهید سلیمانی، خاطر نشان ساخت: سردار سلیمانی نماد حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و خارجی است و آموزش و پرورش باید در شناخت تمام ابعاد شخصیتی وی اقدام نمایند.

سید غلامحسن خلیلی موسوی ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان هم ضمن تقدیر و تشکّر از زحمات اعضـاء با اشـاره به اهـداف برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری علمدار، گفت: شهید سلیمانی از بهترین الگوهای تربیتی جمهوری اسلامی است و مرور زندگینامه این بزرگوار می‌تواند در بسط و نشر فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت شهید سلیمانی یک انسان موفق در عرصه مبارزه با اسکتبار و پرچم دار آزادی و مجاهدی به معنای واقعی در همه جوانب بودند.

او عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره و با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی هنری، جلوه‌ای ناب از سیره شهید سلیمانی و مکتب او را ترسیم و به جامعه عرضه کنیم. از تمام معاونان پرورشی، مدیران مدارس، معلمان و مربیان انتظار داریم پیام این جشنواره را به دانش‌آموزان منتقل و خانواده‌ها و معلمان را به شرکت پرشور در این جشنواره دعوت کنند.

بهزاد ناقل، رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردو و فضاهای پرورشی آموزش وپرورش استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در خصوص اولین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار ،رشته ها ،محورها، موضوعات وحدود انتظارات مورد نظر از اعضا را برای اجرای بهتر این جشنواره اعلام نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار