کابوس 26 ساله ماتادورها؛ گربه سیاه فوتبال اسپانیا را بشناسید

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال اسپانیا به رغم تمام روزهای خوبی که طی 20 سال اخیر داشته و به قهرمانی جهان هم رسیده است، در کسب پیروزی مقابل یک تیم در 26 سال اخیر ناموفق بوده است.

کد مطلب: ۱۱۲۹۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کابوس 26 ساله ماتادورها؛ گربه سیاه فوتبال اسپانیا را بشناسید

بدون شک فوتبال اسپانیا را طی 20 سال اخیر باید یکی از بهترین و موفق‌ترین فوتبال‌های قاره اروپا و جهان دانست که توانسته است در این مدت هم قهرمان جام جهانی شود و هم به قهرمانی جام ملت‌های اروپا برسد.

اما با تمام قدرتی که فوتبال اسپانیا دارد، آنها در عبور از سد یک تیم طی 26 سال گذشته ناکام مانده‌اند و امشب امیدوار خواهند بود تا این طلسم شکسته شود و بتوانند سرانجام گربه سیاه سال‌های اخیر خود را دست خالی راهی خانه کنند.

تیم ملی فوتبال سوئیس، همان تیمی است که 26 سال و 3 ماه قبل برای آخرین بار مغلوب اسپانیا شد. دیداری که در جام جهانی 1994 برگزار شده بود با برد 3 بر صفر اسپانیا تمام شد و پس از آن دو تیم دو بار با هم روبرو شدند که در اولین دیدار در جام جهانی 2010، سوئیس توانست اسپانیا را یک بر صفر شکست دهد.

پس از آن، دو تیم سال 2018 در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی هم با تساوی یک بر یک تمام شد تا با رسیدن به امروز، حسرت پیروزی مقابل سوئیس برای ماتادورها 26 ساله شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار