منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان :

کاهش نسبی دما بین 6 تا 8 درجه سانتی گراددر استان اصفهان

اصفهان ( پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تشدید ناپایداری های جوی در سطح استان از بعد از ظهر امروز، نسبت به احتمال وقوع حوادث جوی در ساعات پیش رو هشدار داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کاهش نسبی دما بین 6 تا 8 درجه سانتی گراددر استان اصفهان

منصور شیشه فروش در گفت و گو با پانا اظهار کرد: بر اساس پیش بینی‌های مرکز هواشناسی استان بعد از ظهر امروز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک محلی مناطق شرقی و مرکزی اصفهان را فرا می گیرد و احتمال کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق وجود دارد.

وی با بیان اینکه بارش باران در شهرستان‌های غربی و شمالی استان از جمله کاشان، خوانسار و گلپایگان دور از انتظار نیست، افزود: با توجه به شرایط جوی موجود رعایت اصول ایمنی در برابر وزش باد از جمله استحکام سازه‌های موقتی و خودداری از تردد در محورهای مواصلاتی مناطق درگیر باد و گرد و خاک ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: با توجه به کاهش نسبی دما بین ۶ تا هشت درجه سانتی گراد در بسیاری از مناطق استان از امروز لازم است کشاورزان، باغداران و دامداران تمهیداتی را برای جلوگیری از خسارت به مزارع، باغ‌ها، گلخانه‌ها، دامداری‌ها و مرغداری‌ها در نظر گیرند. خبرنگار:زهرا رستمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار