تدریس دبیران موفق ناحیه یک شهرری در شبکه آموزش سیما

شهرری(پانا)- کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، از تدریس دبیران و سرگروه‌های آموزشی این اداره در شبکه چهار سیما و شبکه آموزش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تدریس دبیران موفق ناحیه یک شهرری در شبکه آموزش سیما

زلیخا‌سلیمان‌پور در این رابطه به پانا گفت: با توجه به نیاز آموزش غیرحضوری کلاس‌های روزانه در «مدرسه تلویزیونی ایران» و سابقه درخشان همکاران ما در این زمینه، از دبیران موفق ناحیه یک شهرری جهت آموزش در این شبکه دعوت به‌عمل آمده و قرارداد تدریس تلویزیونی در شبکه چهار سیما و شبکه آموزش با آنها بسته شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر محبوبه‌ رمضانی درس ریاضی و هندسه پایه دوازدهم، ژیلا‌ سلاجقه درس فلسفه و منطق پایه دهم، مریم‌ پطروس علوم و فنون ادبی پایه دهم، الهام‌ عرب‌سرخی زبان انگلیسی پایه هفتم و زهره‌فرخ‌یار درس دین و زندگی مقطع متوسه را در «مدرسه تلویزیونی ایران» تدریس می‌کنند.

سلیمان‌پور افزود: مهم‌ترین ماموریت ما در مقطع کنونی، آموزش مجازی در شبکه های تلوزیونی و مجازی آموزش و پرورش است که با همکاری دبیران موفق و با سابقه این منطقه و ورود به شبکه آموزش و شبکه چهار، درحال انجام است.

او تهیه و تولید محتوای‌های الکترونیکی و محتوای چند رسانه‌ای متناسب با نیاز معلمان و دانش‌آموزان و بهره‌گیری هوشمندانه در فرآیند تدریس جهت بارگزاری در نرم افزار شاد را از برنامه‌های اصلی این واحد عنوان کرد.

کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، کسب مقام دوم جشنواره دبیرخانه برق و الکترونیک در زمینه تولید محتوای الکترونیکی‌کشور را از افتخارات این ناحیه دانست.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار