مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس در روز سه شنبه 22 مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود

محمود همت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: این مراسم روز سه شنبه 22 مهرماه از ساعت 14 تا 17 با حضور مقام عالی وزارت به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم به طور معمول مدتی بعد از برگزاری انتخابات دوره جدید مجلس دانش آموزی برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با چند ماه تاخیر انجام می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی برای شرکت در این مراسم می بایست به صورت متمرکز در مرکز استان حضور یابند که تمهیدات لازم برای انتقال آنان از شهرستان محل سکونت به مراسم و همچنین بازگشت فراهم شده است.

همت با بیان اینکه در این مراسم از نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی به عنوان مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل خواهد شد، ادامه داد: این مراسم در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در نهمین دوره مجلس دانش آموزی از میان 150 نماینده 20 نفر از دانش آموزان کشور برای کارگروه بیانیه گام دوم انقلاب انتخاب شدند که در این میان الهه اربابی و سحر کیخایی جوان از دانش آموزان سیستان و بلوچستانی بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار