نگاهی به دیدارهای دومین روز از مرحله یک چهارم نهایی تنیس زنان رولند گاروس

قدرت‌نمایی دختران نابغه در پاریس؛ وقتی پای یک میلیون 600 هزار یورو در میان است

تهران (پانا) - ایگا اشویانتک و صوفیا کنین در حالی امشب فینال تنیس زنان رولند گاروس (اوپن فرانسه) را برگزار خواهند کرد که هر دو تنیسور در سنین جوانی هستند و برای اولین بار به فینال این مسابقات رسیده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۲۹۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
قدرت‌نمایی دختران نابغه در پاریس؛ وقتی پای یک میلیون 600 هزار یورو در میان است

پرونده تنیس رولند گاروس یا همان تنیس اوپن فرانسه در بخش زنان عصر امروز با برگزاری دیدار فینال بسته خواهد شد تا برنده جایزه یک میلیون و 600 هزار یورویی معرفی شود.

در دیدار فینال تنیس زنان این دوره از رقابت‌ها، ایگا اشویانتک از لهستان و صوفیا کنین از آمریکا در دیداری که از ساعت 16:30 آغاز خواهد شد، به مصاف هم خواهند رفت.

ایگا اشویانتک - صوفیا کنین / ساعت 16:30

لهستان (53) - آمریکا (6)

آخرین دیدار روبرو: اشویانتک 2 - کنین صفر

در حالی ایگا اشویانتک و صوفیا کنین پس از 4 سال از تنها تقابل تاریخ‌شان، برای دومین بار به مصاف هم خواهند رفت، هر دو اولین حضورشان در فینال رولند گاروس یا همان تنیس اوپن فرانسه را تجربه می‌کنند و حالا با علم به اینکه حداقل 800 هزار یورو را در جیب دارند، برای بدست آوردن جایزه بزرگ این جام به مبلغ یک میلیون و 600 هزار یورو روبروی هم قرار خواهند گرفت تا اولین قهرمانی تاریخ خود را بدست آوردند.

با نگاهی به وضعیت دو تنیسور، به وضوح مشخص است که ایگا اشویانتک لهستانی آماده‌تر به نظر می‌رسد. این تنیسور 19 ساله که توانسته است نام خود را به عنوان اولین لهستانی که به فینال رولند گاروس رسیده ثبت کند، تمام بازی‌های خود تا فینال را با نتیجه 2 بر صفر برده و در این مسیر تنیسورهای بزرگی را شکسته داده تا شگفتی‌ساز بزرگ این جام باشد. مرکاتا ووندرسوا از جمهوری چک با رنکنیگ 19 جهان و مهم‌تر از آن، سیمونا هالپ از بلژیک که نفر دوم رنکنیگ جهانی است، دو تنیسوری بزرگی هستند که توسط نابغه لهستانی حذف شده‌اند و حالا او امیدوار است تا اولین قهرمانی دوران حرفه‌ای خود را جشن بگیرد.

اما در سمت مقابل، صوفیا کنین آمریکایی و 21 ساله که چند ماه پیش قهرمانی در تنیس اوپن استرالیا را تجربه کرده بود، بر خلاف حریف لهستانی‌اش برای رسیدن به فینال حریفی که رنکنیگ جهانی بالاتری از او داشته باشد را شکست نداده است و تنها حریف بزرگی را که در راه فینالیست شدن از پیش‌رو برداشته، پترا کیتوا از جمهوری چک است که رنکنیگ 11 جهان را در اختیار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار