نمایندگان تهران به کرمان و خراسان جنوبی سفر می کنند

تهران ( پانا)- عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، از سفر تعدادی از نمایندگان تهران به مناطق محروم استان‌های کرمان و خراسان جنوبی جهت بررسی مشکلات معیشتی مردم ساکن در این مناطق خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان تهران به کرمان و خراسان جنوبی سفر می کنند

به گزارش روابط عمومی مجلس، روح‌اله ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اعلام این خبر که نمایندگان تهران هفته آینده به استان‌های کرمان و خراسان جنوبی سفر خواهندکرد، گفت: این اقدام پیرو سفر نمایندگان تهران به مناطق محروم صورت می‌گیرد، کما اینکه به تازگی سفری به چابهار داشتند، بنابراین اینبار نیز تصمیم گرفته‌ایم که سفری به استان‌های کرمان و خراسان جنوبی داشته باشیم.

سفر نمایندگان تهران به مناطق محروم جهت پیشبرد برنامه‌های حمایتی در تمام نقاط کشور است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در بیان هدف از این سفر، ادامه داد: هدف از این سفر انجام بازدیدهای میدانی نمایندگان از وضعیت معیشت مردم در مناطق محروم سراسر کشور است، ضمن اینکه سعی می‌کنیم مشکلات آنها را شناسایی و اولویت ‌ندی کنیم و هر کدام از نمایندگان بازدیدکننده، رفع یکی از آنها را عهده دار شده و موضوع مربوطه را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: بی‌تردید این اقدام در جهت کمک به نمایندگان بومی این مناطق برای تسریع روند حمایت از مردم و رفع مشکلات معیشتی آنها انجام می‌شود و به نوعی تشکیک مساعی نمایندگان در پیشبرد برنامه‌های حمایتی در مناطق مختلف کشوراست.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: آنچه مسلم است نمایندگان تهران از بُعد ملی به این حوزه ورود پیدا کرده‌اند تا بتوانند در تصویب قوانین با توجه به وضعیت تمام مناطق کشور تصمیم‌گیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار